TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.

A partnerség célja, hogy az IoT, a tudományosan validált bio-érzékelés, a fejlett multimodális technológia és az átfogó táplálkozástudományi megközelítés kombinációjából teljesen új típusú eredmények szülessenek az egészséghez és a wellnesshez kapcsolódóan. Emellett a táplálkozással, az életmóddal és a fitnesszel kapcsolatos hasznos tanácsokkal szolgálnak, így arra motiválnak, hogy hatékonyabban kezeljük egészségünket és jól-létünket.

 

„Örömünkre szolgál, hogy partnerségre léphetünk az érzékelő-technológia piacvezetőjével − mondta Stefan Catsicas, a Nestlé műszaki vezérigazgatója. − Így fejleszthetjük táplálkozás-, egészségtudományi és wellness stratégiánkat, és segíthetjük azokat, akik egészségesebben szeretnének élni.”

 

„Izgatottan nézünk az áttörések elé, amiket ez az együttműködés eredményez majd − mondta Young Sohn, a Samsung Electronics Co., Ltd elnöke és stratégiai vezetője. − Az egészségtudomány és a technológia találkozása már eddig is számos területen okosabbá tette a mindennapi életünket. Jelenleg az okos érzékelők és készülékek (mobiltelefonok, hordozható termékek, hűtők) korában élünk. Ezek segíthetnek megérteni táplálkozásunkat és szokásainkat, egy egészségesebb életmód felé terelve minket.”

 

A Samsung ARTIK™ IoT platformra vonatkozó elképzelése ötvözi a gyártó félvezető technológia területén szerzett szakértelmét és az okoseszközök globálisan alkalmazott felületét. Ez a platform a Nestlé táplálkozástudomány és orvosbiológia területén szerzett ismereteivel kombinálva lehetővé teszi a test jeleinek jobb megértését és hozzájárulhat ahhoz, hogy több millió ember jól éljen, és jól érezze magát.

 

Ez a szövetség jóval többet kínál annál, mint amit a Nestlé és a Samsung jelenleg nyújt a fogyasztói számára. Különlegessége abban rejlik, hogy kombinálja a digitális technológiát és az átfogó táplálkozástudományt, így komoly lehetőség van arra, hogy világszintű elérést biztosítson. Az együttműködést továbbá a kiterjedt kutatómunka, a Samsung és Nestlé innovatív dolgozói és az együttműködésben rejlő lehetőségek felismerése is erősíti. A platformról további részletek 2017 elején, az első tesztek megkezdésekor várhatók.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése