TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.

A METRO Európa legnagyobb friss hal forgalmazójaként egy olyan módszert keresett, ami egyedülálló módon mutatja be a halkínálata frissességét. A Serviceplan kommunikációs ügynökséggel együttműködve alkották meg a díjnyertes kampányötletet, amelynek központi eleme egy napilap, ami nem csak, hogy mutatja a napi dátumot, de sok országban a hal becsomagolásának hagyományos módja is egyben.


A kampány időszakában a METRO partnerei, halászai a friss hallal együtt a fogás napján megjelent helyi újságból is küldtek néhány példányt a METRO kiszállítási központjába, és azon keresztül a célállomás METRO áruházaiba. Európa-szerte a származási régió napilapjaiba csomagolva érkeztek meg a halak. Egy direkt erre a célra tervezett matrica pedig kiemelte a dátumot az újságpapíron, és egyúttal bizonyította a hal frissességét is. Az árcímkén található vonalkód a METRO nyomon követhetőségi szolgáltatásához irányította a vásárlókat.


A díjnyertes film itt megtekinthető: https://youtu.be/cBKJfaz69AQ

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése