TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában.

A SPAR 25 éve nyitotta első üzletegységét Magyarországon, azóta kiemelten kezeli a hazai dinnyét, mert finom, jótékony hatásai vannak és sok ezer embernek biztosít megélhetést. A görögdinnye népszerűsítésére a SPAR roadshow-t is indít a Balaton körül. „A magyar termelők érdekében a SPAR csoport az első magyar dinnyetételek megjelenésekor azonnal felhagy az importtal, és kizárólag hazai dinnyével tölti fel országos hálózatát. Ez jelenleg 343 szupermarketet, 32 INTERSPAR-t és 97 franchise üzletet jelent. 25 éve vagyunk a magyar piacon, és tapasztalatunk szerint sem ízletesebb, sem jobban eladható dinnye nincs, mint a hazai” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta: a SPAR szakértői szerint a fajtahasználatból, a kiültetések és a szedések időzítéséből egyértelműen látszik, hogy a hazai dinnyetermelők szeretnék minél inkább lefedni a teljes szezont. A SPAR, mint családi vállalkozás, partner abban, hogy az agrárvállalkozások és a magyar dinnye még nagyobb teret nyerjenek, és a vevők még tovább fogyaszthassák a kiváló minőségű hazai dinnyét.

Szakemberek szerint görögdinnyéből igen jó évünk lehet: ha az átlagos hektáronkénti becsült hozamot figyelembe vesszük, a mennyiség meghaladhatja a 240 ezer tonnát. Sárgadinnyéből 16 ezer tonna feletti termés prognosztizálható, azonban ez a mennyiség nem képes mindig kielégíteni a hazai igényeket. A SPAR a tavalyi évben július és szeptember között 4,7 millió kilogramm dinnyét értékesített és ezt a volument várhatóan az idei évben is el fogja érni.

 

A dinnyeszezon nyitányaként a SPAR idén is áruházi dinnyekóstolást szervez több üzletében a Balaton környékén. A dinnyepromóciós eseménysorozat első állomása július 7-én Szántódon került megrendezésre a SPAR áruház előtt, ahol Rácz Árpád, a SPAR zöldség-gyümölcs szakértője népszerűsítette a vásárlók körében a nyári gyümölcsöt.

 

A dinnye roadshow állomásai:

2016. július 14-16.: Keszthely, Tapolcai út 37., INTERSPAR áruház

2016. július 21-23.: Balatonfüred, Arácsi út 15., SPAR szupermarket

2016. július 28-30.: Veszprém, Dornyai Béla utca 4., INTERSPAR áruház

2016. augusztus 4-6.: Velence, Tópart utca 47., SPAR szupermarket

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése