TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Startupok az EFOTT-on

7700
A Magyar Nemzeti Kereskedőház olyan gyakorlati információkkal látja el a fesztiválozókat, amelyek segítenek az elindulásban.

Napjaink egyik legdivatosabb kifejezése a „startup” a fiatalok körében. Az egyetemi évek alatt hallgatók egész hada ötletel azokon a forradalmi megoldásokon, amelyek megváltoztatják a világot. Az egykor startupként induló Facebook, vagy éppen a magyar Prezi az élő bizonyítéka annak, hogy mekkora potenciál rejlik egy-egy innovatív ötletben.


A jó ötlet kipattanásától a sikerig azonban nagyon hosszú és rögös út vezet. És itt jön a képbe a Magyar Nemzeti Kereskedőház, illetve a 2015 végén elindított InnoTrade programja, amely igyekszik minél több terhet levenni a nemzetközi sikerekre vágyó startupok válláról. Eljuttatják a pályázókat neves nemzetközi kiállításokra, felkészítik őket a sikeres külföldi szereplésre, hogy befektetőkkel, iparági szereplőkkel építhessék nemzetközi kapcsolatrendszerüket.


A fesztivál időtartalma alatt a Civil Téren a Magyar Nemzeti Kereskedőház sátránál nem csupán a nemzetközi kiállításokra már 30 magyar startupot eljuttató InnoTrade programot ismerhetik meg a fiatalok, hanem három magyar startuppal személyesen is megismerkedhetnek: „Hívd meg egy italra barátaidat, vagy lépj kapcsolatba bárkivel a fesztivál területén a PartyMates alkalmazásával! Játssz az InnoTrade programnak köszönhetően már nemzetközi sikereket is elért Sbrick okostelefonnal irányítható darujával! Legyél te is DJ néhány percre a MixyLabs-szel!” – hirdeti a fesztivál.


Az élményt az adja majd, hogy játékos keretek között próbálhatják ki a startupok termékeit, kötetlen beszélgetések során nyerhetnek bepillantást magyar startupok működésébe, felépítésébe, és hallhatják már sikeres vállalkozások személyes történetét is kihívásokról és sikerekről.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése