TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016 mind célkitűzéseiben, mind a bevont döntéshozók tekintetében egyedülálló és nagy horderejű esemény lesz.

A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016-os logójában látható vízcsepp első üzenete figyelmeztetés és figyelemfelhívás, amely „az utolsó csepp” kifejezésre épül, utalva arra, hogy az utolsó pillanatban vagyunk, mielőbb cselekedni kell: újszerű és hatékony megoldásokra van szükség a fenntartható vízgazdálkodás területén. A második üzenet mélyebb tartalommal bír: az az édesvízkészlet, amelyen minden földi élőlénynek osztoznia kell, úgy aránylik a Föld tömegéhez, mint a logóban a kis csepp a Föld megjelenítéséhez. Ha pedig ennek az édesvízkészletnek az elérhető mennyiségét nézzük, akkor még ennél is drámaibb a helyzet: a Föld vízkészletének csupán 3%-a alkalmas emberi fogyasztásra, ennek több, mint kétharmad része azonban nehezen, vagy egyáltalán nem hozzáférhető. A harmadik üzenet pedig arra a szintén kritikus területre világít rá, hogy a klímaváltozással kapcsolatos kihívások 80%-a vízhez kötődik.

„A 2013-as Budapesti Víz Világtalálkozó logójának és szlogenjének tervezésekor még nem volt egyértelmű, hogy a budapesti esemény egy egyszeri esemény lesz, vagy márkává válik a nemzetközi térben. A 2013-as rendezvény jelentős sikerei után a kreatív csapattal úgy döntöttünk, hogy a BWS (Budapest Water Summit) három évvel ezelőtti logóját és szlogenjét („Give the future a chance”) fejlesztjük tovább, és egy olyan univerzális, de ugyanakkor elgondolkodtató megoldást kerestünk, amely méltóképpen képviseli a 2016-os megoldás-orientált világtalálkozó fontosságát” – hangsúlyozta Joó István, a Víz Világtalálkozó előkészítéséért felelős miniszteri biztos.

 

A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016 (november 28-30.) stratégiai célja, hogy az esemény sikeresen kapcsolja össze a politikai döntéshozatalt a tőke, a tudás, a technológia által kínált megoldási lehetőségekkel és a folyamatok társadalmisításában kulcsszerepet játszó civilekkel.

 

Erre építve a 2016-os BWS szlogenje, „A víz összeköt” („Water Connects)” elsősorban arra utal, hogy a víz, amely nem ismer határokat, új típusú együttműködésekre sarkall. Összeköti a vízgazdálkodást, az ipart, a mezőgazdaságot, az egészségügyet és az oktatást, összekapcsol országokat, régiókat, generációkat és kultúrákat, illetve „forrása” az összes fenntarthatósági cél megvalósításának is, ami alapvetően mindannyiunk jövőjét befolyásolja.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése