TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

14 méteres torony, habparti, piatőzsde, karrierindítás, megannyi sport és turisztikai program – élményprogramokkal erősít idén az EFOTT.

A zenei programok mellett az EFOTT fesztiválozói idén számos igazán izgalmas élményprogramot próbálhatnak ki július 12-17. között.Úgy szervezzük, hogy az EFOTT felérjen akár egy nyaralással is. Napközben a strandolás és a vízisportok mellett több tucatnyi aktivitást lehet kipróbálni, aztán délután becsatlakoznak a különböző kultúrprogramok, este pedig több zenei helyszínen egymásnak adják át a közönség kedvenc zenekarok a stafétabotot” – mondja Maszlavér Gábor fesztiváligazgató.

Turisztikai találkozó
A hagyományokhoz és a fesztivál nevéhez híven egyre inkább szerephez jutnak a turisztikai programok. A borkedvelők lovaskocsis pincelátogatáson vehetnek részt, a koncertet kiheverni vágyók egy közeli termálfürdőben ejtőzhetnek, a történelemkedvelők pedig a pákozdi csata helyszínére is ellátogathatnak.

 

A legsportosabb fesztivál
A sportok szerelemesei sem fognak idén csalódni: az egyetemi strandkézilabda és strandröplabda bajnokságok mellett lesznek vízilabda mérkőzések, sárkányhajó verseny, teqball, vízifoci és buborékfoci, de a legelszántabbak a Tó körbetekerés és -futás alkalmával is bizonyíthatnak. Az igazi macsókat pedig Erősember verseny és street workout várja.

 

A karrierindítás első lépcsőfoka
1 a 15 ezerből – ennyien alkalmasak arra, hogy a repülésirányításnál dolgozzanak, tehát mindössze 7 efottozó választhatná ezt a szakmát. Az idei rendezvényen kiderül, ki hogyan teljesít ilyen helyzetben, egy 14 méter magasra épített toronyból. Emellett pedig a több tucat kitelepülő cég és civil szervezet kínálatában akár munkára is szert tehetnek a fesztiválozók– szórakozva.


Milyen a high-tech vurstli feeling? Ki nevet a végén a piatőzsdén? Mi inspirálta az ismert embereket, hogy hírnévre tegyenek szert? Ezek megfejtése mind-mind elérhetők lesznek Velencén.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése