TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Milliók tölthetik le a bulimatricákat

7687
Több millió Viber-felhasználó töltheti le mostantól a „My EXIT Adventure” matricaverseny győztesének hivatalos matricacsomagját.

A világ egyik legnagyobb zenei fesztiváljának számító EXIT és a több mint 754 millió felhasználóval rendelkező Viber nemzetközi dizájnversenyen választotta ki a győztes grafikákat. Ötven ország versenyzői közül egy orosz pályázó, Tanya Zaytseva a matricaverseny győzteseként 3000 dolláros fődíjat és két személyre VIP részvételt nyert a Szerbiában és Montenegróban is megrendezendő EXIT Adventure fesztiválsorozatra, ahol a backstage-ben a nemzetközi zenei világ szupersztárjaival találkozhat. Az EXIT Fesztivál és a Sea Dance Fesztivál az elsők a legnagyobb zenei fesztiválok közül, amelyek saját hivatalos Viber matricacsomagot indítottak.


Az „Exit Adventure” matricák célja, hogy kifejezze a fesztivál-életérzést, illetve a fesztiválok nyelvén közelebb hozza egymáshoz a fiatalokat világszerte. A matricacsomagot az EXIT születésnapján, június 29-én tették elérhetővé orosz és szerb nyelven, július 4-től pedig az angol nyelvű verzió is letölthető.


A fesztiválsorozat keretében az EXIT fesztivált július 7–10. között rendezik meg a Péterváradi Erődben, míg a montenegrói Sea Dance fesztivál július 14-től 16-ig tart majd. Az eseményen fellép többek között Ellie Goulding, a Bastille, Wiz Khalifa, Skrillex, David Guetta, Robin Schulz, a Prodigy és a Hurts is.


Az érdeklődők már az EXIT Adventure indulása előtt exkluzív információkat kaphatnak a fesztiválról a Viber EXIT Adventure Public Chat csatornáján sőt, a fellépők is itt válaszolják meg a rajongók kérdéseit, valamint az EXIT Adventure egyes eseményeiről is tájékozódhatnak a követők.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése