TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.

Krisztián 2000 nyarán csatlakozott a céghez és 2001-ben lett a cég elsőszámú vezetője. Tevékenysége alatt az ügynökség létszáma 25-ről 110 főre duzzadt, 100 milliós magyar vállalkozásból 2014-re már közel 4 milliárdos forgalmú, sikeres kelet-közép-európai cégcsoporttá vált. Vezetése alatt a dinamikusan fejlődő cég irodát nyitott Romániában, Szerbiában és Ausztriában, új üzletágakat indított, valamint több új leányvállalatba invesztált. Geszti Péterrel közösen megalapította a mémépítő OKEGO-t, és főstratégaként irányította a mobiljátékok fejlesztésére szakosodott POSSIBLE Games Kft-t.

 

2012-ben a tulajdonosok megbízásából, kulcsszereplőként átnavigálta a céget a WPP felvásárlási folyamatán, és az azt követő 4 évben sikeresen integrálta az ügynökséget a holdingba. Emellett továbbra is intenzíven résztvevő ötletemberként alkotott az operatív munkában, csapatát folyamatosan inspirálva, mindig új kihívásokat keresve, a  kreatív ügynökségi korlátokat feszegetve.

 

A csoport vezető kreatívigazgatójaként számos nemzetközi szakmai, üzleti és startup verseny zsűrijében dolgozott, irányítása alatt a cég közel 200 hazai és nemzetközi elismerést nyert el.  2014-ben a New York-i Times Square-en átvette a Innovator of the Year kreatív szakmai díjat, a tavaly elnyert Cannes Lion, Epica Award, D&AD, CLIO, ADCE és Arany Penge Grand Prix díjak, valamint a Év Kampánya első helyezéssel pedig végleg beírta magát a szakma leginnovatívabb alakjai közé hazánkban.

 

„Elképesztő másfél évtized áll mögöttünk és végtelenül hálás vagyok annak a fantasztikus csapatnak, akikkel ezeket a sikereket elértük. Nagyon büszke vagyok rájuk, sok sikert kívánok nekik” – mondta a leköszönő CEO.

 

A cég vezetését Duna János COO veszi át, de kreatívigazgató pozíció még betöltetlen a világ 26 másik országában jelen lévő POSSIBLE-ben. Az ügynökség jelentős nemzetközi tapasztalattal és piacismerettel rendelkező szakembert keres a többszörösen díjnyertes kreatív csapat élére.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése