TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.

Krisztián 2000 nyarán csatlakozott a céghez és 2001-ben lett a cég elsőszámú vezetője. Tevékenysége alatt az ügynökség létszáma 25-ről 110 főre duzzadt, 100 milliós magyar vállalkozásból 2014-re már közel 4 milliárdos forgalmú, sikeres kelet-közép-európai cégcsoporttá vált. Vezetése alatt a dinamikusan fejlődő cég irodát nyitott Romániában, Szerbiában és Ausztriában, új üzletágakat indított, valamint több új leányvállalatba invesztált. Geszti Péterrel közösen megalapította a mémépítő OKEGO-t, és főstratégaként irányította a mobiljátékok fejlesztésére szakosodott POSSIBLE Games Kft-t.

 

2012-ben a tulajdonosok megbízásából, kulcsszereplőként átnavigálta a céget a WPP felvásárlási folyamatán, és az azt követő 4 évben sikeresen integrálta az ügynökséget a holdingba. Emellett továbbra is intenzíven résztvevő ötletemberként alkotott az operatív munkában, csapatát folyamatosan inspirálva, mindig új kihívásokat keresve, a  kreatív ügynökségi korlátokat feszegetve.

 

A csoport vezető kreatívigazgatójaként számos nemzetközi szakmai, üzleti és startup verseny zsűrijében dolgozott, irányítása alatt a cég közel 200 hazai és nemzetközi elismerést nyert el.  2014-ben a New York-i Times Square-en átvette a Innovator of the Year kreatív szakmai díjat, a tavaly elnyert Cannes Lion, Epica Award, D&AD, CLIO, ADCE és Arany Penge Grand Prix díjak, valamint a Év Kampánya első helyezéssel pedig végleg beírta magát a szakma leginnovatívabb alakjai közé hazánkban.

 

„Elképesztő másfél évtized áll mögöttünk és végtelenül hálás vagyok annak a fantasztikus csapatnak, akikkel ezeket a sikereket elértük. Nagyon büszke vagyok rájuk, sok sikert kívánok nekik” – mondta a leköszönő CEO.

 

A cég vezetését Duna János COO veszi át, de kreatívigazgató pozíció még betöltetlen a világ 26 másik országában jelen lévő POSSIBLE-ben. Az ügynökség jelentős nemzetközi tapasztalattal és piacismerettel rendelkező szakembert keres a többszörösen díjnyertes kreatív csapat élére.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése