TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A GFK felmérése szerint a FMCG márkák elsősorban a vásárlói kör bővülése és vásárlás intenzitása miatt sikeresebbek az elmúlt években.

Idén jelentősen, több mint 60 százalékkal bővült az Év Terméke versenyben díjazott márkák száma, immár 23 kategóriában versenyeztek a termékek. A versenyben részt vevő kategóriák köre is sokat változott az elmúlt évek során.

 

A 2014-es év FMCG díjazottjai esetében a növekedés elsősorban a vásárlói kör, azaz a penetráció bővülésének volt köszönhető, míg a 2015-ös évben elismerést kapott márkák többsége esetében a vásárlási intenzitás javulása volt szembetűnő, azaz az adott FMCG márkát vásárló háztartások összességében nagyobb mennyiséget vettek a termékből az év során, mint a megelőző évben.

 

A programban pályázó termékeket és versenytársakat a magyar fogyasztók döntése alapján díjazza a program, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg az elismerést. A GfK kutatása során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a márkákat, a végső sorrendet pedig az előző három szempont alapján összesített ún. POY index határozza meg.

 

Az elmúlt évek összesítései folyamatosan javuló eredményeket mutatnak, a pályázók évről évre újszerű, innovatív megoldásokkal keresik a fogyasztók kegyeit. Fontos tendencia, hogy az elismerésben részesülő újdonságok a fogyasztók igényeire adnak választ, mert nem csak az attraktivitás és az innováció kap egyre magasabb értékeket, de a fogyasztói elégedettség tekintetében is egyre kedvezőbb eredmények születnek.

 

Az elért eredményt érdemes tudatosan kommunikálnia a legjobbaknak, a GfK egy másik felmérése is bizonyítja, hogy azok az FMCG szektorban működő nyertesek, akik az elmúlt években tudatosan gondozták a márkájukat, forgalomnövekedést értek el a díj megszerzését követő egy év során.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése