TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A társadalmi felelősségvállalás jelentése, megítélése az elmúlt évek alatt fokozatosan változott, a CSR beépült a köztudatba és a vállalati gyakorlatba.

A K&H idén 10. alkalommal adta ki fenntarthatósági jelentését, ami hűen tükrözi a területen bekövetkezett változásokat. „Az elmúlt évtizedben a társadalmi felelősségvállalás szerepe, megítélése és gyakorlata jelentős mértékben alakult át. Ami egykor még extra tevékenységnek számított, mára beépült a vállalatok mindennapos működésébe, a fogyasztói gondolkodásba – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója. – A CSR tevékenység ma már nem csak arról szól, hogy mennyi pénzt fordítunk egy adott célra, vagy milyen elkülönült aktivitásokat végzünk a fenntarthatóság jegyében, hanem sokkal inkább arról, hogy hogyan visszük be a fenntarthatóságot vállalatunk és dolgozóink mindennapjaiba, hogyan kapcsoljuk össze a CSR tevékenységünket a napi üzletmenetünkkel. Ennek a folyamatnak a legfrissebb eredményeiről adunk most számot 2015-ös, formailag és tartalmilag is megújult fenntarthatósági jelentésünkben.”

 

A K&H társadalmi felelősségvállalási irányvonalai, támogatási területei hosszú évek óta változatlanok. A Bankcsoport régóta kiemelt figyelemmel kezeli a környezetvédelmet, az egészségvédelmet és a pénzügyi oktatást, e mellett jelent meg új területként idén a vállalkozásösztönzés:

A K&H éves energiafelhasználását és szénmonoxid kibocsátását 2015-ben újabb 5%-kal sikerült csökkenteni.

Az egészségmegőrzés területén immár 12. alkalommal hirdette meg a K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi pályázatot. 2015-ben összesen 27 millió forinttal támogatott 14 kórházat és 6 mentőállomást.

A hatodszor meghirdetett K&H Vigyázz, Kész, Pénz! Pénzügyi vetélkedővel pedig a fiatal generáció pénzügyi tudatosságát kívánja növelni a pénzintézet. A 2014/15-ös tanévben összesen 443 iskola 5900 kisdiákja küzdött meg egymással az okos pénzügyi döntésekért.

A K&H 2015-ben is büszkén viselte a Magyar Paralimpiai Csapat Pénzintézete címet, tömegsport rendezvényein pedig több mint 21 ezer főt mozgatott meg.

A vállalkozásösztönzés keretein belül kiemelt figyelmet kapnak a hazai családi vállalkozások annak érdekében, hogy hosszú távon erősítsék fenntartható működésüket és a családi értékek megőrzését.

Új kezdeményezés a Bankcsoport életében a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat is, amellyel az agrárágazat hosszú távú, fenntartható fejlődését szem előtt tartó hallgatók kutatómunkáját támogatta a K&H. A pályázatra 8 felsőoktatási intézményből összesen 52, szinte egytől egyig igen magas szakmai színvonalú pályamunka érkezett.

Szakmai munkájáért, családbarát intézkedéseiért és jól átgondolt tudatos CSR tevékenységéért a K&H összesen 12 díjban és elismerésben részesült 2015-ben.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése