TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A társadalmi felelősségvállalás jelentése, megítélése az elmúlt évek alatt fokozatosan változott, a CSR beépült a köztudatba és a vállalati gyakorlatba.

A K&H idén 10. alkalommal adta ki fenntarthatósági jelentését, ami hűen tükrözi a területen bekövetkezett változásokat. „Az elmúlt évtizedben a társadalmi felelősségvállalás szerepe, megítélése és gyakorlata jelentős mértékben alakult át. Ami egykor még extra tevékenységnek számított, mára beépült a vállalatok mindennapos működésébe, a fogyasztói gondolkodásba – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója. – A CSR tevékenység ma már nem csak arról szól, hogy mennyi pénzt fordítunk egy adott célra, vagy milyen elkülönült aktivitásokat végzünk a fenntarthatóság jegyében, hanem sokkal inkább arról, hogy hogyan visszük be a fenntarthatóságot vállalatunk és dolgozóink mindennapjaiba, hogyan kapcsoljuk össze a CSR tevékenységünket a napi üzletmenetünkkel. Ennek a folyamatnak a legfrissebb eredményeiről adunk most számot 2015-ös, formailag és tartalmilag is megújult fenntarthatósági jelentésünkben.”

 

A K&H társadalmi felelősségvállalási irányvonalai, támogatási területei hosszú évek óta változatlanok. A Bankcsoport régóta kiemelt figyelemmel kezeli a környezetvédelmet, az egészségvédelmet és a pénzügyi oktatást, e mellett jelent meg új területként idén a vállalkozásösztönzés:

A K&H éves energiafelhasználását és szénmonoxid kibocsátását 2015-ben újabb 5%-kal sikerült csökkenteni.

Az egészségmegőrzés területén immár 12. alkalommal hirdette meg a K&H gyógyvarázs gyermek-egészségügyi pályázatot. 2015-ben összesen 27 millió forinttal támogatott 14 kórházat és 6 mentőállomást.

A hatodszor meghirdetett K&H Vigyázz, Kész, Pénz! Pénzügyi vetélkedővel pedig a fiatal generáció pénzügyi tudatosságát kívánja növelni a pénzintézet. A 2014/15-ös tanévben összesen 443 iskola 5900 kisdiákja küzdött meg egymással az okos pénzügyi döntésekért.

A K&H 2015-ben is büszkén viselte a Magyar Paralimpiai Csapat Pénzintézete címet, tömegsport rendezvényein pedig több mint 21 ezer főt mozgatott meg.

A vállalkozásösztönzés keretein belül kiemelt figyelmet kapnak a hazai családi vállalkozások annak érdekében, hogy hosszú távon erősítsék fenntartható működésüket és a családi értékek megőrzését.

Új kezdeményezés a Bankcsoport életében a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat is, amellyel az agrárágazat hosszú távú, fenntartható fejlődését szem előtt tartó hallgatók kutatómunkáját támogatta a K&H. A pályázatra 8 felsőoktatási intézményből összesen 52, szinte egytől egyig igen magas szakmai színvonalú pályamunka érkezett.

Szakmai munkájáért, családbarát intézkedéseiért és jól átgondolt tudatos CSR tevékenységéért a K&H összesen 12 díjban és elismerésben részesült 2015-ben.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése