TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.

Bronz Oroszlánnal díjazták a Samsung #SeeColors kampányát Digital Craft kategóriában a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. A projekt része a vállalat Launching People kampánysorozatának, melynek fő célja, hogy a technológia segítségével nyújtsanak megoldást a mindennapos problémákra. A Samsung történetében először fordult elő, hogy magyar ötletből készült kampányt neveztek.



A legjobban kivitelezett digitális megoldásokat díjazó „Digital Craft - Innovative use of technology” kategóriában a zsűri a Samsung magyarországi leányvállalatának kampányát jutalmazta Bronz Oroszlánnal.



A Samsung Electronics, a világ egyik vezető technológiai vállalataként évről évre fontos szereplője a kreatív szakma legrangosabb megmérettetéseinek, így a Cannes Lions-nak is. Arra azonban még nem volt példa, hogy a világcég Magyarországon született és kivitelezett ötletet nevezzen Cannes-ban. A pályaműben bemutatott technológia világméretű problémára nyújt megoldást: segítségével színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és megismerhetik a valódi színeket.


A Samsung a magyar Colorlite céggel közreműködve fejlesztette ki a #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárt, amelyeknek köszönhetően a színtévesztők – életükben először – a színlátókéhoz hasonló, gazdag színvilággal élvezhetik a televízió képernyőjén megjelenő tartalmakat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése