TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.

Az eseményre már előzetesen elfogyott minden jegy, a közönség csaknem harmadát pedig idén már kifejezetten a rendezvényre érkező külföldiek alkották. A Design Terminál és partnerei másodszor szervezték meg Európa legnagyobb jövőfesztiválját, a Brain Bar Budapestet 2016. június 2-4. között. Az eseményen az innováció, az üzleti, a tudományos és a művészeti világ vezető koponyái vitatták meg a technológiai fejlődés társadalomra gyakorolt hatását. Az idei témák között a robotok és az emberi kreativitás viszonya, a háborúk és a videojátékok jövője, a jövő ételei vagy épp az öregedést késleltető technológiák is szerepeltek.

Sir Martin Sorrell, a világ legnagyobb reklámügynökségének számító WPP alapítója a márkák jövőjéről osztotta meg vízióját. Chris Hadfield űrhajós, a Nemzetközi Űrállomás volt parancsnoka a Szent István Bazilikánál tartott előadásában az űrkutatás legújabb kihívásaiba vezette be közel kétezer fős közönségét. A fesztivál vendége volt Neil Harbisson művész, a világ első kiborgja, Virginia Postrel kaliforniai filozófus és Tim Harford brit sztárközgazdász is.

 

A rendezvényhez 2016-ban főtámogatóként csatlakozott a Google, és médiatámogatóként a világ legkedveltebb technológiai magazinjának számító WIRED. A Brain Bar Budapest technológiai partnere a Magyar Telekom volt. A fesztiválra elővételben elkeltek a jegyek, de a szervezők a diákok és tanárok számára idén is ingyenes belépést biztosítottak. A nemzetközi összevetésben is különlegesnek számító eseményen a tavalyi ötről harminc százalékra emelkedett a külföldi résztvevők aránya, akik kifejezetten a Brain Bar Budapest kedvéért érkeztek Magyarországra. A fesztivál élő közvetítését közel tizenkétezren követték szerte a világból.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése