TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.

Az eseményre már előzetesen elfogyott minden jegy, a közönség csaknem harmadát pedig idén már kifejezetten a rendezvényre érkező külföldiek alkották. A Design Terminál és partnerei másodszor szervezték meg Európa legnagyobb jövőfesztiválját, a Brain Bar Budapestet 2016. június 2-4. között. Az eseményen az innováció, az üzleti, a tudományos és a művészeti világ vezető koponyái vitatták meg a technológiai fejlődés társadalomra gyakorolt hatását. Az idei témák között a robotok és az emberi kreativitás viszonya, a háborúk és a videojátékok jövője, a jövő ételei vagy épp az öregedést késleltető technológiák is szerepeltek.

Sir Martin Sorrell, a világ legnagyobb reklámügynökségének számító WPP alapítója a márkák jövőjéről osztotta meg vízióját. Chris Hadfield űrhajós, a Nemzetközi Űrállomás volt parancsnoka a Szent István Bazilikánál tartott előadásában az űrkutatás legújabb kihívásaiba vezette be közel kétezer fős közönségét. A fesztivál vendége volt Neil Harbisson művész, a világ első kiborgja, Virginia Postrel kaliforniai filozófus és Tim Harford brit sztárközgazdász is.

 

A rendezvényhez 2016-ban főtámogatóként csatlakozott a Google, és médiatámogatóként a világ legkedveltebb technológiai magazinjának számító WIRED. A Brain Bar Budapest technológiai partnere a Magyar Telekom volt. A fesztiválra elővételben elkeltek a jegyek, de a szervezők a diákok és tanárok számára idén is ingyenes belépést biztosítottak. A nemzetközi összevetésben is különlegesnek számító eseményen a tavalyi ötről harminc százalékra emelkedett a külföldi résztvevők aránya, akik kifejezetten a Brain Bar Budapest kedvéért érkeztek Magyarországra. A fesztivál élő közvetítését közel tizenkétezren követték szerte a világból.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése