TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új korszak a Marquard Mediánál

7659
A magyar médiapiacon több mint 25 éve jelen lévő Marquard Media a jövőben komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.

A változás keretében a magazinkiadói tevékenység mellett három új üzletág kezdi meg működését. A Marquard Media Content Studio egy szellemi alkotóműhely, melynek célja, hogy segítse partnereit tartalomstratégiájuk kialakításában és megvalósításában. A Marquard Media Digital Services a médiacég innovációs központjaként és egyben legdinamikusabban fejlődő részlegeként a digitális tevékenységeket fogja össze. A Marquard Media Event Services a saját márkákhoz kapcsolódó rendezvényekért felel, integrált megoldásokat kínálva a kreatív koncepció kidolgozásától a megjelenés tervezésén át a rendezvény teljes körű lebonyolításáig.

 

Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója így beszél a változásokról: „Most értünk a végére történetünk egyik legfontosabb szervezetfejlesztési folyamatának, amelyben átrendeztük sorainkat és végre nevén nevezünk mindent, amit csinálunk, amire képesek vagyunk. A jövőben négy divíziónk összehangolt működésétől várjuk, hogy rajta maradjunk növekedési pályánkon. Olyan szervezeti környezet kialakítása volt a célunk, amely egyrészt folyamatosan támogatja az új ötletek, új gondolkodásmódok születését, másrészt segíti is azok megvalósítását.

Az innováció kultúrájának megteremtésére törekszünk, amely az új, modern struktúrát teljesen áthatja, és amelyben a tradicionális értékek mellett egyre nagyobb teret kapnak az Y generáció olyan értékei is, mint optimizmus, ambíció, gyakorlatiasság, találékonyság és magabiztosság.

A fentiek mellett a jövőben még inkább központba kerül a kreatív gondolkodás és az igazi partneri együttműködés, hiszen tudjuk, hogy ügyfeleink sokszor ezekért választanak minket.”

 

Az új struktúráról, az egyes területek vezetőiről, a termékekről és szolgáltatásokról a kiadó megújult weboldalán találhatnak bővebb információt: www.marquardmedia.hu .

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése