TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a bevásárlóközpont tetőkertjén.

A WestEnd City Center számára kiemelten fontos a magyar sport támogatása, főként, ha az a fiatal sportolókról, utánpótlásról, ifjú tehetségekről szól. A bevásárlóközpont rendszeres és állandó támogatója a Magyar Vívószövetségnek. A magyar vívó sportolók sportsikerei szinte a sportág megalakulásától kezdve meghatározóak a magyar sportvilágban, valamint a sport jellegzetességei, mint az elegancia és kifinomultság jól kapcsolódnak a WestEnd image-éhez. A WestEnd több éve támogatója az UVSE (Újpest Vízilabda Utánpótlás Sportegyesület) „1 nap vízilabda” eseményét, de rendszeres támogatója a Magyar Öttusa szövetségnek, illetve a WestEnd közreműködésével és támogatásával valósul meg 2014 óta a V4 Kerékpárverseny is.

 

Egyéni sportolók támogatása sem idegen a WestEnd számára. Támogatottak között több tehetséges fiatal szerepelt már, többek között Jakabos Zsuzsanna Európa-bajnok magyar úszó, olimpikon, 2014-től Márton Anna junior vívó világbajnok. Ők azon sportolók közé tartoznak, akik méltó példaképül szolgálhatnak a felnövekvő generáció számára.

 

A WestEnd a Magyar Paralimpiai Csapat hivatalos támogatója, ennek apropóján az IKON (a bevásárló központ saját kiadványának) történetében először került parasportoló a címlapra, Adámi Zsanett úszó személyében. A bevásárlóközpont magazinjának legfrissebb száma május 11-én jelenik meg.

Májusban a Glamour magazin népszerű Gardróbfrissítés elnevezésű rendezvényén befolyt összeget a WestEnd megduplázta, és a paralimpiai sportolóknak ajánlotta fel. Az éremmel hazatérő parasportolókat – fejenként egy, a legjobb érem után – vásárlási utalvánnyal jutalmazza a bevásárlóközpont: az aranyéremért 1 millió Ft-os utalványt, az ezüstért 500 ezres, a bronz medálért pedig 300 ezer Ft-os utalványt ajándékoz.

 

 

Május közepétől indult a WestEnd City Center televíziós, sajtó és közterület kommunikációja, amely egy új reklámügynökség, a Springer & Jacoby, bevonásával készült. A kampánykiírás egyik fő szempontja a paralimpiai sportolók támogatásának megjeleníthetősége volt, a parasportolók aktív bevonásával. A szeptemberig sugárzott reklámfilmben Váczi Anita paralimpiai kajakost láthatjuk majd.

 

Június 10-től a foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a WestEnd tetőkertjén.

 

Az Olimpia ideje alatt a Men’s Health magazinnal közös szervezésben izgalmas sportprogramokat szerveznek a nagyközönség számára, ahol saját testükön, saját erejüket használva tapasztalhatják meg, hogy milyen teljesítményre képesek az olimpián induló sportolók. A street workout pálya mellett közvetlenül egy „Ability Park” (interaktív élménypark) is kialakításra kerül majd, így az egészséges látogatókkal/sportolókkal együtt a mozgásukban korlátozottak is próbára tehetik képességüket. A Paralimpiát követően egy nagyszabású, nyilvános koncertet szervez a bevásárlóközpont, ezzel tisztelegve az eseményről hazaérkező magyar parasportolók előtt.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése