TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a bevásárlóközpont tetőkertjén.

A WestEnd City Center számára kiemelten fontos a magyar sport támogatása, főként, ha az a fiatal sportolókról, utánpótlásról, ifjú tehetségekről szól. A bevásárlóközpont rendszeres és állandó támogatója a Magyar Vívószövetségnek. A magyar vívó sportolók sportsikerei szinte a sportág megalakulásától kezdve meghatározóak a magyar sportvilágban, valamint a sport jellegzetességei, mint az elegancia és kifinomultság jól kapcsolódnak a WestEnd image-éhez. A WestEnd több éve támogatója az UVSE (Újpest Vízilabda Utánpótlás Sportegyesület) „1 nap vízilabda” eseményét, de rendszeres támogatója a Magyar Öttusa szövetségnek, illetve a WestEnd közreműködésével és támogatásával valósul meg 2014 óta a V4 Kerékpárverseny is.

 

Egyéni sportolók támogatása sem idegen a WestEnd számára. Támogatottak között több tehetséges fiatal szerepelt már, többek között Jakabos Zsuzsanna Európa-bajnok magyar úszó, olimpikon, 2014-től Márton Anna junior vívó világbajnok. Ők azon sportolók közé tartoznak, akik méltó példaképül szolgálhatnak a felnövekvő generáció számára.

 

A WestEnd a Magyar Paralimpiai Csapat hivatalos támogatója, ennek apropóján az IKON (a bevásárló központ saját kiadványának) történetében először került parasportoló a címlapra, Adámi Zsanett úszó személyében. A bevásárlóközpont magazinjának legfrissebb száma május 11-én jelenik meg.

Májusban a Glamour magazin népszerű Gardróbfrissítés elnevezésű rendezvényén befolyt összeget a WestEnd megduplázta, és a paralimpiai sportolóknak ajánlotta fel. Az éremmel hazatérő parasportolókat – fejenként egy, a legjobb érem után – vásárlási utalvánnyal jutalmazza a bevásárlóközpont: az aranyéremért 1 millió Ft-os utalványt, az ezüstért 500 ezres, a bronz medálért pedig 300 ezer Ft-os utalványt ajándékoz.

 

 

Május közepétől indult a WestEnd City Center televíziós, sajtó és közterület kommunikációja, amely egy új reklámügynökség, a Springer & Jacoby, bevonásával készült. A kampánykiírás egyik fő szempontja a paralimpiai sportolók támogatásának megjeleníthetősége volt, a parasportolók aktív bevonásával. A szeptemberig sugárzott reklámfilmben Váczi Anita paralimpiai kajakost láthatjuk majd.

 

Június 10-től a foci EB ideje alatt óriáskivetítőn, igazi stadionhangulatban követhetik élőben a meccseket a labdarúgás szerelmesei a WestEnd tetőkertjén.

 

Az Olimpia ideje alatt a Men’s Health magazinnal közös szervezésben izgalmas sportprogramokat szerveznek a nagyközönség számára, ahol saját testükön, saját erejüket használva tapasztalhatják meg, hogy milyen teljesítményre képesek az olimpián induló sportolók. A street workout pálya mellett közvetlenül egy „Ability Park” (interaktív élménypark) is kialakításra kerül majd, így az egészséges látogatókkal/sportolókkal együtt a mozgásukban korlátozottak is próbára tehetik képességüket. A Paralimpiát követően egy nagyszabású, nyilvános koncertet szervez a bevásárlóközpont, ezzel tisztelegve az eseményről hazaérkező magyar parasportolók előtt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése