TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.

A Bundesliga játékosai által az év vezetőedzőjének választott Dárdai Pál az Eb legfontosabb meccseit elemzi és kommentálja majd az egyik legnépszerűbb, hazai videoblogon, valamint a Coca-Cola közvetítésével szurkolói kérdésekre is válaszol.

Dárdai Pál, a magyar labdarúgó válogatott korábbi szövetségi kapitánya, a német nemzeti bajnokságban szereplő Hertha BSC jelenlegi vezetőedzője a labdarúgó Eb magyar meccseit, valamint az elődöntőket és a döntőt elemzi majd az egyik legnépszerűbb hazai vlogger csapat, a TheVR csatornáján az ő közreműködésükkel.

 

Dárdai az Európa-bajnokság helyszínéről jelentkezik be a vloggerekhez, és a mérkőzések utáni szakértői értékelését, friss élményeit, illetve a következőkkel kapcsolatos előretekintését osztja majd meg velük és követőikkel. A meccsnapokon lehetőség lesz arra is, hogy a hazai szurkolók a Coca-Cola Facebook oldalán előre feltett kérdéseikre választ kapjanak a mesteredzőtől, amelyeket a TheVR tolmácsol a szakembernek. A Dárdaival készült bejelentkezések már a meccseket követően láthatóak lesznek a YouTube-on.

 

„Futball szakedző vagyok, nem szoktam márkakampányokban részt venni, de a Coca-Cola Magyarországgal kivételt tettem. Azért mondtam igent a felkérésükre, mert összekapcsol minket a futball iránti elkötelezettség. Ez a világmárka már közel 90 éve támogatja azt a sportot, ami az én hivatásom. Örülök, hogy a velük való együttműködés keretében még több hazai szurkolóval oszthatom meg az egyes bajnoki mérkőzésekről kialakított véleményemet” – mondta Dárdai Pál.

 

„Mi a digitális térben vagyunk hazai pályán, és szerintünk őrült nagy dolog, hogy a Coca-Cola el tudta hozni Dárdai Palit a magyar focirajongóknak. Az pedig nekünk hihetetlen nagy megtiszteltetés, hogy éppen a mi csatornánkon kaphatnak tőle első kézből kommentárokat a követőink. Nem kérdés, hogy nekünk ez lesz a legizgalmasabb Európa-bajnokságunk” – tették hozzá a vloggerek.

 

A Dárdai Pál részvételével készült adásokkal június közepétől a döntő napjáig jelentkeznek a videobloggerek a https://www.youtube.com/user/thevrhu oldalon, illetve a bejelentkezéseket még aznap a Coca-Cola Facebook oldalon is megosztják.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése