TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend.

A már Magyarországon is elérhető, nemzetközi fürdőruha és fehérnemű márka, a LASCANA kutatása szerint a színek és minták terén nagy az egyetértés a nemek között, de arról másként gondolkodunk, mennyit láttatnánk, és mennyit látnánk.

 

Mintás vagy klasszikus, de neon semmiképpen
Míg a csehek és a szlovákok szerint egyértelműen a minél színesebb ruhák kedveltek, addig, itthon a férfiak 33%-a inkább a klasszikus, egyszínű felé húz, és a nők 39%-a sem választott másként. Mindemellett Magyarországon is a legtöbb szavazatot a színes ruhák kapták, de jóval kisebb arányban, mint a többi vizsgált országban. Az élénk neon színek már a múlté, mindkét nem szerint a harmadik helyen tanyáznak, jó hír ez a fagyi és a púder színek szerelmeseinek.

 

Mindegy, csak legyen szexi
Leginkább a szlovák férfiakat (a megkérdezettek 90%-át) hagyja hidegen a fürdőruha mintája. Azonban rólunk is elmondható, hogy a férfiak 62%-a és a nők 52%-a szerint teljesen mindegy, hogy geometriai mintásat, virágosat, párducmintásat vagy épp pöttyöset választunk, a lényeg, hogy legyen szexi. Ha már mindenképpen választani kell, a magyar nők a virág vagy párduc mintásra, míg a férfiak inkább geometriai ábrákra szavaznak.

 

A nők csalnának, de a férfiak nem vevők rá
A magyar nők közel 60%-a olyan bikinit szeretne, amiben csinosabbnak látszik. A magyar urak jobban tisztelik a női testet, és inkább látnák olyannak, amilyen. Náluk jobban, már csak a szlovák férfiak hisznek jobban a természetesben, ott 80% fogadja el a hölgyeket olyannak, amilyenek. A magyar nők 20%-a vékonyabbnak szeretné láttatni magát bikinijében, ebben 20 százaléknyi férfi támogatását is élvezik.

 

A szexi az abszolút nyerő
Magyar vonalon nagy az egyetértés, a hölgyek 44% körüli arányban választanak inkább szexi fürdőruhát, az urak 67%-a is szívesebben látja őket így. Ebben a kérdésben a cseh hölgyek lógnak ki a sorból, ők 44%-ban a funkcionális darabok mellett kampányolnak.

 

A magyar férfiak nem kíváncsiak rá
Hogy mire? Az előnytelen területekre. A férfiak 54%-a szívesen veszi, ha nem veszi észre ezeket. Nem így a csehek és szlovákok, akik 50-60%-os többséggel arra jutottak, hogy egy fürdőruha fedjen minél kisebb területet. Nálunk ezzel szemben a hölgyek 87%-a is a férfiakkal van, azaz inkább nem mutogatnánk nekik, amire nem vagyunk büszkék. A fennmaradó válaszok azonban mind a kisebb méretű fürdőruhákat pártolják, a nagyobb darabok ideje nem jött el, és ezt talán mi nem bánjuk.

 

A nők vetkőznének, a férfiak öltöztetnének. Hogy van ez?
Érdekes, hogy míg a magyar férfiak a szexi bikiniket kedvelik inkább, 54%-uk egy hasonlóan szexi strandruhával még megtoldaná a hölgyek outfitjét. A magyar nők azonban nem szeretik túlbonyolítani, amit nem szükséges, így 56%-os arányban arra jutottak, hogy egy jó bikini felé nem kell semmi. Mindeközben a szlovák férfiak, akik a leginkább elfogadóak a régióban, nagyon szívesen veszik, ha a fürdőruhát egy szexi strandruha is fedi (80%).

 

A tuti befutó kétrészes és szexi
A felmérés utolsó szakaszában 12 fürdőruha közül kellett a megkérdezetteknek választaniuk. Egy és kétrészesek, színesek, pasztellek, szexik és konszolidáltak versenyeztek, a befutó azonban mindhárom ország szerint egy mintás, kétrészes, nyakpántos, pushup melltartós darab lett. A magyar férfiak csak a második helyre szavazták ezt a darabot, és egy szintén kétrészes, de háromszög melltartós korall színű bikinit választottak a mezőny élére. A dobogó harmadik fokára a magyar hölgyeknél a férfiak kedvence, míg az uraknál egy színes, pánt nélküli darab került. 2016. és a felmérés tanulsága szerint tehát, hiába a tervezők igyekezete, a pasztell egyrészesek kora még mindig nem érkezett el, legalábbis a nemzetközi sikermárka, a LASCANA kutatása és a magyar nők és férfiak válaszai szerint.

Ez a modell lett a szavazó férfiak kedvence

 


 

A kutatás 2520 fős, a kutatásban részt vevő országok teljes lakossága tekintetében nem reprezentatív, online lekérdezéssel készült 2016 májusában a Facebook applikáción keresztül, Facebookon a kitöltésre irányuló felhívás alapján történő önkéntes részvétel eredményeképp. A megkérdezettek 14,6%-a férfi, 85,4%-a nő volt. Korosztályi megoszlás: 18-24 éves 19,7%, 25-34 éves 28,2%, 35-44 éves 33,8%, 45-54 éves 17,1%, 55 éves vagy idősebb 1,2%.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése