TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Détári Lajos és Hajdú B. István részvételével mutatták be a magyar válogatott tagjairól mintázott mini figurákat, a Football Heroes kollekciót.

Az ország egyik legnagyobb játékforgalmazója a Formatex Kft. az MLSZ-szel együttműködve kicsinyített, élethű, gyűjthető figurákat készíttetett Football Heroes néven a 44 év után ismét Európa-bajnokságon szereplő válogatottunk tagjairól.

„Másfél generáció nőtt fel úgy, hogy közben a magyar futball válogatott egyetlen nemzetközi világversenyen sem volt ott, eddig csak a külföldi csapatokért szoríthattunk. A célunk a válogatott figuráinak elkészíttetésével az volt, hogy végre ne csak külföldiekkel kapcsolatos relikviákat gyűjthessenek a gyerekek és a rajongó felnőttek, hanem a magyar válogatottat ábrázoló figurákat is. Reméljük, hogy a hazai foci reputációjának emelkedését is támogathatjuk mindezzel” – mondta el Horváth Dániel, a Formatex Kft. marketing vezetője. A játékforgalmazó friss internetes kutatásából – amelyre közel 1500-an válaszoltak – az derül ki, hogy a magyarok közül sokan gyűjtenek szurkolói relikviákat. A legnépszerűbbek a mezek és pólók (a megkérdezettek közel fele vett már ilyet), de a sálakat (a válaszadók 38%-a gyűjti) és a meccs belépőket is nagy becsben tartják (ez utóbbit a válaszadók közel 20%-a rakja el emlékbe). A felmérésből kiderült, hogy a válogatott hivatalos szurkolói relikviáját a Football Heroes figurákat is nagyon várják, a megkérdezettek 70%-a vélte úgy, hogy gyűjteni fogja a mini-figurákat.

 

Détári: még több gyereket a pályákra!
A sajtóbemutatón részt vett az utolsó világversenyen, az 1986-os futball világbajnokságon szereplő nemzeti tizenegy egyik legismertebb tagja, a hatvanegyszeres magyar válogatott, hétszeres világ válogatott és egyszeres Európa-válogatott játékos Détári Lajos is. A volt világválogatott futballista elmondta örül annak, hogy részese lehetett ennek a bemutatónak, különösen azért, mert 1986-ban még nem volt komoly kultúrája a szurkolói relikvia gyűjtésnek, de pontosan tudja mennyire fontosak a következő generáció számára a példaképek. „Örülök, hogy a válogatott kijutása az Európa Bajnokságra ilyen sokakat megihletett. Nagyon nagy dolog a sportág életében, hogy apa és fia, vagy akár az egész család végre úgy szurkolhat együtt, hogy közben nem Ronaldoért, Kloseért vagy Buffonért, hanem Geráért, Dzsudzsákért vagy Király Gabiért szorítanak. A Football Heroes figuráinak gyűjtése talán kicsit még közelebb hozhatja a gyerekekhez a focit, remélem jövőre még többen jönnek majd le országszerte az edzésekre” – mondta el Détári Lajos.

 

A daganatos gyerekek gyógyulását is támogatják
Détári a sajtótájékoztatón megmutatta az 1986-os világverseny egyik elfeledett emlékét, a Mexikói Világbajnokság alkalmából kiadott, az akkori válogatott tagjai által aláírt pénzérmét, majd szimbolikusan átadta Herjeczki Kristóf U18-as válogatottaknak és Kenesei Noel U10-as játékosnak, akik viszonzásul a 2016-os EB hivatalos szurkolói relikviáját, a Football Heroes egy-egy csomagját nyújtották át.

Minden eladott, 11 játékost tartalmazó exkluzív csomag értékesítése után a forgalmazó 1000 forintot utal át az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítvány számlájára. Dr. Bakó Katalin, az Alapítvány kurátora elmondta, hogy a befolyt összeget arra fordítják, hogy a betegségből kigyógyult gyerekek eljussanak egy nemzetközi sportversenyre, a Győztesek Versenyére, ahonnan visszatérve példát mutathatnak és győzelmeikkel motiválhatják felépülésükért küzdő társaikat.

 

Détári szerint többen is esélyesek a végső győzelemre
Az eseményen Détári a Football Heroes hivatalos szurkolói tipp versenyét is elindította, a játékba a Football Heroes Facebook oldalán lehet beszállni. Détári Lajos elmondta, hogy a végső győzelemre szerinte több válogatott is esélyes, talán a belga válogatott lehet a torna meglepetés csapata.  A volt futballista is beszállt a tippversenybe a torna végső győztesének a német válogatottat tippelte

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése