TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.

A Gardróbfrissítés jóvoltából idén több mint egy millió forint gyűlt össze a paralimpikonok támogatására. Az érdeklődők olyan hírességek és ismert tervezők kedvenceire is lecsaphattak, mint Debreczeni Zita, Dukai Regina, Ónódi Eszter, Dallos Bogi, Jakabos Zsuzsa, a NAPSVGAR, az Elysian vagy Ferencz Vanda.  Az árverés legdrágábban elkelt darabja pedig a magazin főszerkesztője, Maróy Krisztina felajánlása lett.

Néhány év kihagyás után tért vissza a Glamour Gardróbfrissítés, ahol három nap alatt ezúttal is több száz ruha cserélt gazdát. Ezúttal is számos nagyszerű adomány érkezett a magyar hírességektől, tervezőktől, amelyek közül a május 21-i árverésen Debreczeni Zita pólója, a NAPSVGAR és Ferencz Vanda felajánlása érte el a legmagasabb licitet, míg Maróy Krisztina főszerkesztő Emporio Armani estélyije kelt el a legtöbbért. A különleges darabot Pátkai Rozina vásárolta meg 30.000 Ft-ért, aki saját felajánlással is támogatta a kezdeményezést.

 

„Nagyon örülök, hogy ilyen szép adományt sikerült gyűjtenünk, annak pedig különösen, hogy a saját felajánlásom ilyen népszerűségnek örvendett. Különleges volt számomra, mivel pár éve egy nagyszabású bemutatón viseltem Moszkvában” – mesélte Maróy Krisztina. „Darabonként jelképes 500 forintért lehetett vásárolni - az eladott darabokból, illetve a sztárok által árverésre szánt ruhákból és kiegészítőkből befolyó pénzzel a paralimpikonokat támogattuk. Idén a teljes bevétel 532.090 Ft volt, amit a WestEnd City Center megduplázott, így 2016-ban 1.064.180 Ft-tal segíttettük a sportolókat” – tette hozzá.

 

A nemes cél érdekében több hazai sztár és tervező is csatlakozott a kampányhoz, az árverésen pedig személyesen is részt vettek olyan ismert nevek, mint Szilágyi Szilvi, a NAPSVGAR, Ferencz Vanda, a Bridget&Olivia, Müller Mónika lakberendező, valamint Szécsi Saci és Böbe.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése