TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.

A Gardróbfrissítés jóvoltából idén több mint egy millió forint gyűlt össze a paralimpikonok támogatására. Az érdeklődők olyan hírességek és ismert tervezők kedvenceire is lecsaphattak, mint Debreczeni Zita, Dukai Regina, Ónódi Eszter, Dallos Bogi, Jakabos Zsuzsa, a NAPSVGAR, az Elysian vagy Ferencz Vanda.  Az árverés legdrágábban elkelt darabja pedig a magazin főszerkesztője, Maróy Krisztina felajánlása lett.

Néhány év kihagyás után tért vissza a Glamour Gardróbfrissítés, ahol három nap alatt ezúttal is több száz ruha cserélt gazdát. Ezúttal is számos nagyszerű adomány érkezett a magyar hírességektől, tervezőktől, amelyek közül a május 21-i árverésen Debreczeni Zita pólója, a NAPSVGAR és Ferencz Vanda felajánlása érte el a legmagasabb licitet, míg Maróy Krisztina főszerkesztő Emporio Armani estélyije kelt el a legtöbbért. A különleges darabot Pátkai Rozina vásárolta meg 30.000 Ft-ért, aki saját felajánlással is támogatta a kezdeményezést.

 

„Nagyon örülök, hogy ilyen szép adományt sikerült gyűjtenünk, annak pedig különösen, hogy a saját felajánlásom ilyen népszerűségnek örvendett. Különleges volt számomra, mivel pár éve egy nagyszabású bemutatón viseltem Moszkvában” – mesélte Maróy Krisztina. „Darabonként jelképes 500 forintért lehetett vásárolni - az eladott darabokból, illetve a sztárok által árverésre szánt ruhákból és kiegészítőkből befolyó pénzzel a paralimpikonokat támogattuk. Idén a teljes bevétel 532.090 Ft volt, amit a WestEnd City Center megduplázott, így 2016-ban 1.064.180 Ft-tal segíttettük a sportolókat” – tette hozzá.

 

A nemes cél érdekében több hazai sztár és tervező is csatlakozott a kampányhoz, az árverésen pedig személyesen is részt vettek olyan ismert nevek, mint Szilágyi Szilvi, a NAPSVGAR, Ferencz Vanda, a Bridget&Olivia, Müller Mónika lakberendező, valamint Szécsi Saci és Böbe.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése