TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Barátságkampányt indít a NESCAFÉ 3in1

7640
A közösségi médiában hisz, de a közös kávézásban rejlő lehetőségeket, személyes találkozásokat különösen fontosnak tartja a NESCAFÉ. A márka annak is utánanéz, hogy hol szerezzük a barátainkat és hogyan ápoljuk a barátságot mi magyarok.

A barátság áll a NESCAFÉ 3in1 tavaszi-nyári kommunikációs aktivitásainak fókuszában. Az Igazán barátok? kampány főszereplője Tomi, aki sorra keresi fel régen nem látott Facebook-ismerőseit, hogy a felületes kapcsolattartást személyes élménnyel, egy csésze kávé mellett elköltött beszélgetéssel gazdagítsa. A találkozásokról készült néhány perces filmeket a NESCAFÉ Facebook-oldalán és Youtube-csatornáján lehet megtekinteni. A kampány a francia Publicis ötlete alapján Franciaországban már sikerrel futott, a magyarországi megvalósításért a HPS felel.

A nemzetközi példán alapuló kampány célja, hogy a főhős utánajárjon, mennyire működnek a „Facebook-barátságok” az analóg életben. A kampány egy több részes, road movie jellegű online filmsorozat köré összpontosul, aminek egyedisége valódiságában és személyességében rejlik.


Az epizódokban felkeresett Facebook barátok ugyanis a valóságban is Tomi rég (vagy akár sosem) látott ismerősei, akikkel a találkozást és kávézást főszereplőnk 2 GoPro kamera segítségével örökíti meg. A koncepció kidolgozásában és kivitelezésében Lengyel Andor rendező-producer, valamint produkciós stábja segíti az ügynökség munkáját.

 

Ezzel párhuzamosan együttműködve az Index-szel átfogó barátkutatást is indított a márka. A részletes kérdőív, amelynek eredményeit májusban publikálják, olyan kérdésekre keresi a választ, mint, hogy hány barátunk van, hol szereztük őket, milyen módon tartjuk a kapcsolatot és vajon hiszünk-e férfi és nő barátságában. A kampány PR-tevékenységéért az UNIOMEDIA felel.

 

Az Igazán barátok? kampány tervezéséért és médiavásárlásáért az MEC Hungary Kft. felel. Pöll Viktória group brand manager kiemelte, hogy a teljes kampányt erős médiatámogatás kíséri: májustól folyamatosan digitális, majd júniusban országos TV támogatást kap a kampány. A MEC csapatának (Igaz Vivien kommunikációs manager és Koczó Krisztina taktikai tervező) feladata, hogy az webizódok minél több csatornán és minél több emberhez jussanak el a hirdetéseken keresztül.

 

„Az Igazán barátok? kampány tökéletesen épít a NESCAFÉ DNS-re, hősünk missziója és az egyes találkozások megmutatják, hogy mennyi lehetőséget, élményt rejthet egy bögre kávé. A kávé „kapunyitó” szerepet játszik minden epizódban: segít a kínos pillanatok feloldásában, egy kávé mellett könnyebb a bocsánatkérés és a közös emlékek felidézése is. – emelte ki Mátyus Anna, a NESCAFÉ 3in1 brand managere.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése