TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Marketing-délután

7637
A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői.

„Annyi mindenről kellene beszélnünk!” Naponta minimum ötször kimondjuk ezt a mondatot, és még tízszer valószínűleg gondolatban is elismételjük. De miért nem beszélünk valójában is arról a sok mindenről, amiről kellene? Persze, mert nincs rá idő... Nos, ezt a kifogást elfelejthetjük: van rá idő! A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői. A brand, és annak építése, mozgókép, statisztika és esettanulmány - tehát minden, ami belefér.

A tartalomból: Brandépítés 2017 – milyen felületeken lesz érdemes megjelenni?   | Image film trendek | Gondolatébresztő beszélgetés – Reklámtorta 2017 | 10 kommunikációs applikáció a zsebedben   | Hírlevél tartalom trendek | Legújabb Google Adwords és Facebook hirdetések, remarketing | Google Analytics újdonságok | Online marketing stratégiák – 2016-os esettanulmány

 

A felszólalók névsorából: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft.   | Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group   | Kolesár Krisztián, senior producer   | Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport   | Erős Attila vezető, online szekció, MAKSZ; ügyvezető igazgató, Fastbridge Kft. |   Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft.

 

A június 7-én (kedd), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben tartandó rendezvényről részletesebben a szervező, a Menedzserképző Központ honlapján olvashat.

 

Részvételi díj: a BTL.hu olvasói, követői, partnerei részére 19.000 Ft + áfa helyett 12.000 Ft + áfa. A kedvezmény igénybevételére az alábbi hivatkozáson van lehetőség: JELENTKEZÉS


A részvételi díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése