TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Különleges installációval lepte meg az Óbudai Egyetem és a Corvinus Egyetem diákjait az apróhirdetési portál.

Az Jófogás 3-3 napig egy komplett nappalit rendezett be a portálról beszerzett bútorokkal. A két intézményben a diákok szabadon próbálhatták ki, milyen egy lehet egy olyan helyiségben ejtőzni, amit a netről, használtan vásároltak. A fiatalok csocsóztak, kávéztak, X-boxoztak, így kapcsolódtak ki az órák közti szünetekben. A kitelepülésekről egy rövid videós összefoglaló is készült:

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése