TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.

A Dockyard neve évek óta egybeforr a természetben űzött sportok, aktivitások legautentikusabb márkáival. Termékeik funkcionalitása nemcsak túrázás, vitorlázás, síelés vagy kirándulás alkalmával, hanem utazások, és kikapcsolódással töltött hétköznapi pillanatok közben is fontos szerepet játszik. Mindemellett utcai kollekcióik a kényelem mellett a divatot is szem előtt tartják. Új tavaszi kollekciója a megszokott márkák széles női kínálatán felül egy új nőknek készülő brandet is kínál.

A Prana egy egy 1992-ben alapított amerikai márka, amelyet a Columbia a tavalyi évben vásárolt meg. A Prana kollekciói 3 fő termékvonalból állnak: jóga, sziklamászás és általános utcai viselet. A Dockyard szortimentjében 2016 tavaszán a női jóga kollekció modelljei lesznek megtalálhatóak, ősztől pedig az utcai viselet darabjaival bővül a kínálat.


Kun Álmos marketingmenedzser moderálta a bemutatót

A női jóga kollekció a Prana legismertebb és legautentikusabb termékvonala. Célközönségét azok a hölgyek alkotják, akik önmagukra, mindennapjaikra, táplálkozásukra sok figyelmet fordítanak, fontos nekik az egészséges és harmonikus élet, környezettudatosak, és döntéseik során előtérbe helyezik a fenntarthatósági szempontokat is. A Prana által alkalmazott alapanyagok jó része ugyanis újra felhasznált szintetikus szál, melyeket a ruházati iparág legfejlettebb anyagaival (Lycra, Spandex, Supplex) ötvöztek, azzal a céllal, hogy a magas felhasználói igények kiszolgálására prémium termékeket tudjanak előállítani.

A felvásárlással a Prana is számíthat arra a saját fejlesztői háttérre, amelyet a Columbia már évek óta üzemeltet, hogy innovációival (pl. a melegen tartó, mégis szellőző Omni Freeze rendszer, vagy a víz- és szennyeződés lepergető Omni-Shield) mindig a piac előtt járjon. A Dockyard a Pranát a már meglévő márkáival (Helly Hansen, Columbia, O’Neill, TBS) együtt mutatta be a sajtó képviselőinek egy belvárosi klub ideiglenes kifutóján március utolsó napján. Az eseményen nemcsak a divatbloggerek és online divatportálok szerkesztői jelentek meg, de a nagy életmódmagazinok munkatársai is.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése