TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.

A Dockyard neve évek óta egybeforr a természetben űzött sportok, aktivitások legautentikusabb márkáival. Termékeik funkcionalitása nemcsak túrázás, vitorlázás, síelés vagy kirándulás alkalmával, hanem utazások, és kikapcsolódással töltött hétköznapi pillanatok közben is fontos szerepet játszik. Mindemellett utcai kollekcióik a kényelem mellett a divatot is szem előtt tartják. Új tavaszi kollekciója a megszokott márkák széles női kínálatán felül egy új nőknek készülő brandet is kínál.

A Prana egy egy 1992-ben alapított amerikai márka, amelyet a Columbia a tavalyi évben vásárolt meg. A Prana kollekciói 3 fő termékvonalból állnak: jóga, sziklamászás és általános utcai viselet. A Dockyard szortimentjében 2016 tavaszán a női jóga kollekció modelljei lesznek megtalálhatóak, ősztől pedig az utcai viselet darabjaival bővül a kínálat.


Kun Álmos marketingmenedzser moderálta a bemutatót

A női jóga kollekció a Prana legismertebb és legautentikusabb termékvonala. Célközönségét azok a hölgyek alkotják, akik önmagukra, mindennapjaikra, táplálkozásukra sok figyelmet fordítanak, fontos nekik az egészséges és harmonikus élet, környezettudatosak, és döntéseik során előtérbe helyezik a fenntarthatósági szempontokat is. A Prana által alkalmazott alapanyagok jó része ugyanis újra felhasznált szintetikus szál, melyeket a ruházati iparág legfejlettebb anyagaival (Lycra, Spandex, Supplex) ötvöztek, azzal a céllal, hogy a magas felhasználói igények kiszolgálására prémium termékeket tudjanak előállítani.

A felvásárlással a Prana is számíthat arra a saját fejlesztői háttérre, amelyet a Columbia már évek óta üzemeltet, hogy innovációival (pl. a melegen tartó, mégis szellőző Omni Freeze rendszer, vagy a víz- és szennyeződés lepergető Omni-Shield) mindig a piac előtt járjon. A Dockyard a Pranát a már meglévő márkáival (Helly Hansen, Columbia, O’Neill, TBS) együtt mutatta be a sajtó képviselőinek egy belvárosi klub ideiglenes kifutóján március utolsó napján. Az eseményen nemcsak a divatbloggerek és online divatportálok szerkesztői jelentek meg, de a nagy életmódmagazinok munkatársai is.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése