TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Radeczky Zoltán, a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát magába foglaló AVON Pannónia Csoport ügyvezető igazgatója vette át az AVON németországi piacának irányítását is.


Feladata visszahelyezni az AVON németországi vállalatát a kozmetikai piac világtérképen az őt megillető pozícióba. Kinevezése eddigi eredményeinek elismerése, irányítása alatt ugyanis jelentős mértékben nőtt a Pannónia Csoport profitabilitása, mégpedig egy rendkívül dinamikusan változó üzleti környezetben.


Radeczky 2007-ben került az AVON-hoz, pénzügyi igazgatóként. 2011-től az AVON Duna-csoport (Magyarország, Bulgária, Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Bosznia-Hercegovina, Macedónia, Albánia, Montenegró) értékesítési igazgatói pozícióját töltötte be. 2012 végén az új területi felosztással létrejött Pannónia Csoport ügyvezető igazgatójává léptettek elő. Irányítása alatt a Csoport minden országa stabil növekedést produkált; innovatív üzleti megoldások bevezetésével, invesztíciók hatékony átcsoportosításával, és a korlátozott erőforrások kiegyensúlyozott felhasználásával járult hozzá a cég profitabilitásának jelentős növekedéséhez.


„Németország esetében jelenleg az a legfontosabb, hogy az elmúlt évek negatív tendenciái hatására kialakult dolgozói morált sikerüljön javítanunk és egy erős, összetartó csapattal szálljunk harcba a cég fellendítéséért. Ez Európa legnagyobb kozmetikai piaca a maga 9 milliárd dolláros forgalmával, azonban vállalatunk az elmúlt 1-2 évtizedben drámai hanyatlásnak indult az országban. A közép-európai régió víziójának központi építőeleme a német piac felvirágoztatása és növekedési pályára állítása. Az elkövetkező években ettől az országtól várjuk a legjelentősebb árbevétel növekedést, a jelenlegi kinevezés pedig már ennek a célnak az elérését szolgálja. Az első időszakban munkaidőmnek közel 60%-ában támogatom majd a németországi csapat munkáját” – mondta Radeczky Zoltán az új pozíció kapcsán.


Radeczky Zoltán különösen büszke arra, hogy az AVON Pannónia Csoport vezetésére egy profi és összetartó menedzsment csapatot sikerült felépítenie, akik távollétében irányítják majd a csoport működését.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése