TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Budapesten forgatta le az adidas a jövőt

7599
Az adidas Originals 2016-os globális kampányfilmjében több budapesti helyszín is megjelent, majd március közepén egy parti keretében mutatták be legújabb sneakerüket.

Az brand hitvallása a következő: a jövőt akkor tudjuk a legjobban megjósolni, ha mi alakítjuk. Ennek szellemében a tervezőiknek újra fel kellett fedezni a múlt értékeit és elegyíteni azokat a legfrissebb tudásukkal, hogy előrukkoljanak az NMD-ve, amely retro vonalakat követ, ugyanakkor az első utcai cipője a márkának, amely a BOOST technológiára épül.

A modellt a múlt nagyjai inspirálták 1984-ből (Micro Pacer, Rising Star, Boston Super), de a modern cipő a BOOST miatt mikro-kapszulák ezrein fekszik, így hosszú időn keresztül is képes kényelmet biztosítani, felsőrésze pedig zokniszerű, puha és tartós kialakítású. A sneaker március 16-án mutatkozott be először itthon: a Westend City Center nemrég újranyíló adidas üzletében hírességek és a divatvilág krémje előtt hullt le a lepel a cipőről. Az egyedi látványvilágú bemutatón olyan ismert emberek vettek részt, mint Wolfie (Punnany Massif), Lola, BLR, az Animal Cannibals, Tőrös Balázs, Katus Attila és Szász Kitti. Az adidas NMD-t Végső Péter brand activation manager mutatta be a közönségnek. „Már a több mint harminc évvel ezelőtti elődöknek is számos olyan tulajdonsága volt, amelyeknek köszönhetően ma ikonikus cipőkként tekintünk rájuk. Az NMD-t a nagyvárosi nomád környezet inspirálta, ez a modell a kényelem és az időtállóság megtestesítője, a múlt legnagyobbjainak újragondolása és futurisztikus formába történt adaptálása.” A szaküzlet vezetői a megnyitón elmondták, nagy rohamra számítanak másnap, mert a modellekből csak limitált számú méret létezik.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése