TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Budapesten forgatta le az adidas a jövőt

7599
Az adidas Originals 2016-os globális kampányfilmjében több budapesti helyszín is megjelent, majd március közepén egy parti keretében mutatták be legújabb sneakerüket.

Az brand hitvallása a következő: a jövőt akkor tudjuk a legjobban megjósolni, ha mi alakítjuk. Ennek szellemében a tervezőiknek újra fel kellett fedezni a múlt értékeit és elegyíteni azokat a legfrissebb tudásukkal, hogy előrukkoljanak az NMD-ve, amely retro vonalakat követ, ugyanakkor az első utcai cipője a márkának, amely a BOOST technológiára épül.

A modellt a múlt nagyjai inspirálták 1984-ből (Micro Pacer, Rising Star, Boston Super), de a modern cipő a BOOST miatt mikro-kapszulák ezrein fekszik, így hosszú időn keresztül is képes kényelmet biztosítani, felsőrésze pedig zokniszerű, puha és tartós kialakítású. A sneaker március 16-án mutatkozott be először itthon: a Westend City Center nemrég újranyíló adidas üzletében hírességek és a divatvilág krémje előtt hullt le a lepel a cipőről. Az egyedi látványvilágú bemutatón olyan ismert emberek vettek részt, mint Wolfie (Punnany Massif), Lola, BLR, az Animal Cannibals, Tőrös Balázs, Katus Attila és Szász Kitti. Az adidas NMD-t Végső Péter brand activation manager mutatta be a közönségnek. „Már a több mint harminc évvel ezelőtti elődöknek is számos olyan tulajdonsága volt, amelyeknek köszönhetően ma ikonikus cipőkként tekintünk rájuk. Az NMD-t a nagyvárosi nomád környezet inspirálta, ez a modell a kényelem és az időtállóság megtestesítője, a múlt legnagyobbjainak újragondolása és futurisztikus formába történt adaptálása.” A szaküzlet vezetői a megnyitón elmondták, nagy rohamra számítanak másnap, mert a modellekből csak limitált számú méret létezik.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése