TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

És ami külön öröm a márkának, hogy főleg nők osztották tovább a videót, így tökéletesen sikerült a célközönség megszólítása.

A Cillit Bang háztartási tisztítószer egy nemzetközi kampánnyal indította az új évet, amelynek a Cleantertainment fantázianevet adták, és amely új szemszögből közelíti meg a takarítást. A hasonló termékek reklámjai manapság egy kaptafára készülnek, legtöbbjük egy tipikus háziasszonyra fókuszál, amint kétségbeesetten igyekszik megküzdeni mindennapi háztartási teendőivel. Ezzel szemben a Cillit Bang más szemszögből, pozitív hozzáállással közelíti meg a problémát, eszerint egy hatékony tisztítószer szórakoztatóvá teheti a takarítást.

A kampány középpontjában egy szerelő áll, aki zárás után magára marad egy mocskos műhelyben, de szerencsére felfedezi a Cillit Bang erejét és hatékonyságát. A zenét bekapcsolva az élmény hirtelen szórakozássá válik. A főszereplőt Madonna világkörüli turnéjának vezető táncosa, Daniel Cloud Campos alakítja. A kampánynak van egy hosszabb, illetve rövidebb, TV-re optimalizált változata is, amelynek alapja a Flash Dance ikonikus zenéje, a She’s a maniac. A hosszabb változat hazánkban is szép megosztási számokat hozott januárban a Facebookon.

 

Videó: https://www.youtube.com/watch?v=LHizW4PLw2Q

Werkfilm:  https://www.youtube.com/watch?v=n7ercF3XdPY

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése