TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Összesen 14 magyar városba látogatott el idén az adventi időszakban a Coca-Cola Karácsonyi Karaván, fedélzetén a Magyar Vöröskereszt önkénteseivel.

A Coca-Cola Karácsonyi Karaván a két hét alatt megtett 2056 kilométer során 156 településen haladt át és 1300-an integettek neki. A karaván színpadán 600 karácsonyi dalt énekeltek el a fellépők és közel 14 000-en látogattak el a karavánhoz. Ráadásul a látogatók egy-egy ünnepi masnival távozhattak, hiszen a karaván minden állomásán felállított mobil Coca-Cola masni-óriásplakátról mind a 3000 masni gazdára talált. 240-en adták le adományaikat a Magyar Vöröskeresztnél, a legtöbben Tiszaújvárosban, Szolnokon, Egerben és Balatonfüreden adományoztak.



A Karácsonyi Karaván idén is lehetőséget nyújtott az adományozásra, a Magyar Vöröskereszt önkéntesei minden állomáson várták a felajánlásokat: közel 165 kg élelmiszer és 725 játék gyűlt össze. Takács Nikolas, Tóth Gabi, Odett és Oláh Gergő személyesen adták át adományaikat a Magyar Vöröskeresztnek a Karácsonyi Karaván egri, tiszaújvárosi és velencei állomásán. A Coca-Cola, a Magyar Vöröskereszt és a helyi polgármesterek helyszínenként 10 rászoruló családot ajándékoztak meg a településeikre látogató Karácsonyi Karavánnál. 1896-an segítettek azzal, hogy a Coca-Cola Pop-up Store-ban vásároltak, hiszen a márka minden vásárlás után 200 Ft-tal támogatta a Magyar Vöröskereszt munkáját.

 

Minden helyszínen adventi kézműves alkotóház várta az érdeklődőket, ahol a résztvevők karácsonyi ajándékokat készíthettek az idén 100 éves Coca-Cola kontúrpalackból, az ünnepi csomagolást pedig a Mikulás segítőire bízhatták. A legkisebbeket egyes településeken a Matiné zenekar, másutt Kovácsovics Fruzsina interaktív gyermekműsora szórakoztatta, esténként pedig szintén helyszíntől függően Takács Nikolas, Tóth Gabi, Wolf Kati, Odett, Oláh Gergő vagy Zentai Márk zenekara, a Mörk adventi koncertjei varázsoltak karácsonyi hangulatot.

 

A Coca-Cola Karácsonyi Karaván december 4-én indult el Dunaújvárosból országjáró körútjára és két hét alatt összesen tizennégy helyszínre, így Mohácsra, Székesfehérvárra, Jászberénybe, Egerbe, Nyíregyházára, Tiszaújvárosba, Szolnokra, Dunakeszire, Komáromba, Fertődre, Körmendre, Balatonfüredre és végül Velencére vitte el a karácsony varázsát.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése