TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Összesen 14 magyar városba látogatott el idén az adventi időszakban a Coca-Cola Karácsonyi Karaván, fedélzetén a Magyar Vöröskereszt önkénteseivel.

A Coca-Cola Karácsonyi Karaván a két hét alatt megtett 2056 kilométer során 156 településen haladt át és 1300-an integettek neki. A karaván színpadán 600 karácsonyi dalt énekeltek el a fellépők és közel 14 000-en látogattak el a karavánhoz. Ráadásul a látogatók egy-egy ünnepi masnival távozhattak, hiszen a karaván minden állomásán felállított mobil Coca-Cola masni-óriásplakátról mind a 3000 masni gazdára talált. 240-en adták le adományaikat a Magyar Vöröskeresztnél, a legtöbben Tiszaújvárosban, Szolnokon, Egerben és Balatonfüreden adományoztak.



A Karácsonyi Karaván idén is lehetőséget nyújtott az adományozásra, a Magyar Vöröskereszt önkéntesei minden állomáson várták a felajánlásokat: közel 165 kg élelmiszer és 725 játék gyűlt össze. Takács Nikolas, Tóth Gabi, Odett és Oláh Gergő személyesen adták át adományaikat a Magyar Vöröskeresztnek a Karácsonyi Karaván egri, tiszaújvárosi és velencei állomásán. A Coca-Cola, a Magyar Vöröskereszt és a helyi polgármesterek helyszínenként 10 rászoruló családot ajándékoztak meg a településeikre látogató Karácsonyi Karavánnál. 1896-an segítettek azzal, hogy a Coca-Cola Pop-up Store-ban vásároltak, hiszen a márka minden vásárlás után 200 Ft-tal támogatta a Magyar Vöröskereszt munkáját.

 

Minden helyszínen adventi kézműves alkotóház várta az érdeklődőket, ahol a résztvevők karácsonyi ajándékokat készíthettek az idén 100 éves Coca-Cola kontúrpalackból, az ünnepi csomagolást pedig a Mikulás segítőire bízhatták. A legkisebbeket egyes településeken a Matiné zenekar, másutt Kovácsovics Fruzsina interaktív gyermekműsora szórakoztatta, esténként pedig szintén helyszíntől függően Takács Nikolas, Tóth Gabi, Wolf Kati, Odett, Oláh Gergő vagy Zentai Márk zenekara, a Mörk adventi koncertjei varázsoltak karácsonyi hangulatot.

 

A Coca-Cola Karácsonyi Karaván december 4-én indult el Dunaújvárosból országjáró körútjára és két hét alatt összesen tizennégy helyszínre, így Mohácsra, Székesfehérvárra, Jászberénybe, Egerbe, Nyíregyházára, Tiszaújvárosba, Szolnokra, Dunakeszire, Komáromba, Fertődre, Körmendre, Balatonfüredre és végül Velencére vitte el a karácsony varázsát.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése