TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sztárteniszezővel karácsonyozik a Springfield

7577
Rocío Crusset és Fernando Verdasco lettek a ruhamárka idei karácsonyi nagykövetei.

A Springfield, a Cortefiel Csoport fiatalos és hétköznapi divatmárkájának karácsonyi kampányában Fernando Verdasco háromszoros Davis-kupa győztes teniszjátékost és Rocío Crusset topmodellt láthatjuk. A kampány valódi élettörténetek által inspirált találkozásokról és váratlan barátságokról szól: egy modern karácsonyi filmet mutat be az ünnep erejéről. A Keep in Touch célja, hogy kapcsolódjon globális közönségéhez a két nagyköveten keresztül.

A Springfield divatkampánya a karácsonyi időszak alatt kialakult váratlan kapcsolatokról szól. „A karaktereik által megtestesített életstílus nagyon ismerős volt Rocío és Fernando számára: munkájuk miatt folyamatosan utaznak és mozgásban vannak, csupán az érkezések és az indulások között élhetik a magánéletüket. A karaktereiken keresztül megismerhetünk számos párhuzamos történetet, különböző kapcsolatokat és találkozásokat azok között, akik hazatérnek a családjukhoz az évnek ezen pontján” – mondta Alexandra Fraco, a Springfield marketingigazgatója. A filmben két idegen véletlenszerű találkozását és egy váratlan barátság kezdetét követhetjük végig, láthatjuk varázslatos összekapcsolódásukat, ami meglepetésszerűen történik akár élőben, akár a közösségi médián keresztül.

 

Fernando Verdasco a kampány során bemutatta a hétköznapi oldalát: hasonlóan másokhoz, ő is néha rendetlen, vagy épp tűzbe megy a barátaiért, rendkívül érzelmes, számára legfontosabb a család. Folyamatosan kapcsolatban van a rajongóival és hálás a támogatásukért, ebből is látszik, mindenkivel nyitott és kedves. Fernando megtestesíti a Springfield férfit, természetes és érzelmes. A kampányban ugyanezt a könnyed, hétköznapi karaktert képviselte, közvetlen és humoros stílusával elvarázsolta és megnevettette az embereket, köztük Rocíot is. „Egész nap egyedül forgattam, és amikor megérkezett – korábban nem ismertem őt – kicsit megijedtem. De ahogy megismerkedtünk, rájöttem, milyen fantasztikus és nagyszerű időt töltöttünk el együtt. Mondhatni, eléggé összehangolódtunk.”

 

A Keep in Touch évek óta ez az első televíziós megjelenése a márkának. A történetszálban a Springfield bemutatja a női és férfi kollekció kulcsdarabjait is. „Nagyon örülünk, hogy Rocío és Fernando velünk dolgozik nagykövetként egy olyan projektben, ahol a természetes profilunkon keresztül akarunk kapcsolódni a közönségünkhöz” – mondta Luis González, a Springfield vezérigazgatója. A kampány novembertől fut online formában a myspringfield.com oldalon és a márka további csatornáin.


Rendezés és koncepció: Carlos Luque - Novela FilmsExecutive
Producer: Eulogio Romero
Stúdio: KONCEPT
Fotó: Pablo Albacete
Smink: Falkwin (videó), Andrea Prado (fotó)

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése