TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mi az a bookazine?

7571
Tartalmas és komoly, mint egy könyv, színes és érdekes, akár egy magazin – röviden így lehetne összefoglalni, mi is a bookazine.

Az izgalmas és hasznos kiadványok hazai kiadója, a BookazineKft, újabb két – a könyv és a magazin legjobb ismérveit magában ötvöző – darabbal rukkolt elő november elején.  A Bookazine Tudástár sorozat legújabb könyv-magazinja, a Hol, hogyan, mennyiért? Tanulj külföldön! című, a külföldi továbbtanulás után érdeklődő fiataloknak és szüleiknek segít az információk beszerzésében.

A bookazine olyan szempontokat és összehasonlításokat mutat be, amelyek segítik a diákokat, hogy eligazodjanak az egyetemi rangsorok, a tandíj és hitellehetőségek, a megélhetési költségek, az életszínvonal, a társadalombiztosítás és a munkavállalási lehetőségek útvesztőjében. A kiadvány bemutatja továbbá a legkeresettebb célpontokat és tanácsokat ad, kezdve a felvételi eljárástól és határidőktől a tandíjon át a nyelvvizsga-követelményekig. Részletesen ír az Erasmus+, Fulbright, DAAD és más, magyar diákok számára is elérhető ösztöndíjprogramokról és külföldi részképzési lehetőségekről is. A kiadvány szerkesztői nagy hangsúlyt fektetnek a személyes véleményekre és pszichológiai szempontokra. A bookazine szinte minden országról közli egy-egy kint tanuló diák véleményét vagy tanácsait, hosszabb-rövidebb interjúkat olvashatunk a már dolgozó egykori egyetemistákkal.

A másik új bookazine a stresszes felnőtteknek ígér megnyugtató időtöltést. Szerte a világon bestseller listák élén szerepelnek olyan színező könyvek, amiket felnőttek számára fejlesztettek ki. Célja, hogy kreatív relaxálással feledtesse a napi gondokat, az oly sok betegség forrásaként emlegetett stresszt elűzze. A színezés tökéletes terápia az agy számára, a kreatív tevékenység és a végeredmény mámorító örömmel tölt el. A Test és lélek című zen színező könyvben rengeteg forma és design segít, hogy a kreatív energiák elűzzék a mindennapok gondjait.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése