TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mi az a bookazine?

7571
Tartalmas és komoly, mint egy könyv, színes és érdekes, akár egy magazin – röviden így lehetne összefoglalni, mi is a bookazine.

Az izgalmas és hasznos kiadványok hazai kiadója, a BookazineKft, újabb két – a könyv és a magazin legjobb ismérveit magában ötvöző – darabbal rukkolt elő november elején.  A Bookazine Tudástár sorozat legújabb könyv-magazinja, a Hol, hogyan, mennyiért? Tanulj külföldön! című, a külföldi továbbtanulás után érdeklődő fiataloknak és szüleiknek segít az információk beszerzésében.

A bookazine olyan szempontokat és összehasonlításokat mutat be, amelyek segítik a diákokat, hogy eligazodjanak az egyetemi rangsorok, a tandíj és hitellehetőségek, a megélhetési költségek, az életszínvonal, a társadalombiztosítás és a munkavállalási lehetőségek útvesztőjében. A kiadvány bemutatja továbbá a legkeresettebb célpontokat és tanácsokat ad, kezdve a felvételi eljárástól és határidőktől a tandíjon át a nyelvvizsga-követelményekig. Részletesen ír az Erasmus+, Fulbright, DAAD és más, magyar diákok számára is elérhető ösztöndíjprogramokról és külföldi részképzési lehetőségekről is. A kiadvány szerkesztői nagy hangsúlyt fektetnek a személyes véleményekre és pszichológiai szempontokra. A bookazine szinte minden országról közli egy-egy kint tanuló diák véleményét vagy tanácsait, hosszabb-rövidebb interjúkat olvashatunk a már dolgozó egykori egyetemistákkal.

A másik új bookazine a stresszes felnőtteknek ígér megnyugtató időtöltést. Szerte a világon bestseller listák élén szerepelnek olyan színező könyvek, amiket felnőttek számára fejlesztettek ki. Célja, hogy kreatív relaxálással feledtesse a napi gondokat, az oly sok betegség forrásaként emlegetett stresszt elűzze. A színezés tökéletes terápia az agy számára, a kreatív tevékenység és a végeredmény mámorító örömmel tölt el. A Test és lélek című zen színező könyvben rengeteg forma és design segít, hogy a kreatív energiák elűzzék a mindennapok gondjait.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése