TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kecskeméti autógyár a novemberi akció apropóján 5000 eurós adománnyal támogatta a Movember Hungary Mozgalom céljait.

A hónap közepére már egészen szembeötlő változáson ment át a több mint négyezer munkatárs jelentős része a kecskeméti Mercedes-Benz gyárban. Bajuszban erősödött a kollektíva, de az összehangolt szőrösödés a küllem helyett inkább az egészségről szól. A közös borotva-hanyagolás a szűrővizsgálatokra szólít. A Movember Hungary Mozgalom évek óta a prosztatarák szűrés fontosságát népszerűsíti azzal, hogy bajusznövesztésre szólítja fel a férfi közösségeket novemberenként.


A kecskeméti Mercedes-Benz a gyár művezetőinek kezdeményezésre lépett be a programba, és a támogatói létszámot is ők szervezték be. Egy ilyen alulról jövő kezdeményezésnek erős közösségformáló ereje is van, ami nagyon sokat segít a Mercedes-Benz kultúra továbbterjesztésében.A Movember Hungary Mozgalom kezdeményezéséhez csatlakozva, a Mercedes-Benz gyár menedzsmentje azt a vállalást tette, hogy 5000 eurót adományoz a mozgalomnak, amennyiben legalább 1000 dolgozó bajuszt növeszt. A vállalás teljesült, sőt a női dolgozók kitűzőinek köszönhetően csaknem másfél ezren hordanak jelenleg is bajuszt virtuálisan vagy természetesen.


November 12-én a kecskeméti gyárban jelképesen átadták Honti Dánielnek, a Movember Hungary Mozgalom főszervezőjének az adományt. Az eseményen Spitzer Gyöngyi előadóművész, életmód-tanácsadó, író, művésznevén Soma Mamagésa tartott előadást az egészségtudatosságról, majd bajuszmustra és közös fotózkodás következett. A programok komplex rákszűrési vizsgálatokkal folytatódnak a következő hetekben az autógyárban.


A Movember ausztráliai eredetű, a „moustache” és a „november” szavakra utaló kezdeményezés, ami az egyik legelterjedtebb férfibetegség, a prosztatarák szűrésének a fontosságára hívja föl a figyelmet. Az időben felismerve megelőzhető betegség a második legtöbb áldozatot szedi hazánkban, az évente 4500 új regisztrált betegnek csak a kétharmada gyógyul meg.


A felvilágosító kampányhoz csatlakozó férfiak novemberben egy hónapra félreteszik a borotvát, és világszerte megnövesztik a bajszukat. E tevékenységgel azt hangsúlyozzák, hogy a férfiak sem hanyagolhatják el az egészségüket, rendszeresen részt kell venniük szűrővizsgálatokon. A magyar önkéntesek 2009-ben csatlakoztak a Movemberhez, kommunikációs kampányokkal szerezve híveket az egészségtudatos férfiideálnak. Eddig világszerte 174 millió dollár adomány gyűlt össze a prevenciót segítő munkára, a szűréshez elengedhetetlen PSA mérőkészülékek vásárlására.


A Daimler-csoport és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. vállalati kultúrájában kiemelt szerepet kap az egészségvédelem, a prevenció és a sport, amelyek részei a vállalat átfogó egészségügyi stratégiájának. A kecskeméti gyár emellett számos szociális, közoktatási és egészségügyi intézményt támogat harmonikus testi-lelki környezetük építésében a vállalat társadalmi felelősségvállalása jegyében. A dolgozónak nem csak számos sportolási lehetőséget kínál a gyár, de rendszeres egészségügy szűrőprogramok is zajlanak.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése