TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az ételrendelő portál ezúttal is a közönségre bízza a döntést: a megrendelők voksai döntenek arról, hogy kié legyen az elismerés és a nyeremény.

A Falatozz.hu országos online ételrendelő portál 2014-ben találta ki, hogy létrehozza Az év házhoz szállító étterme versenyt, mivel korábban nem mérettek meg a kiszállító vendéglátóegységek. Pedig a közösségi médiában és a hírportálokon, blogokon egyre több szó esik a minőségi ételekről, a street foodról és az éttermek véleményezéséről. A take away kultúra töretlen sikere azt is jelenti, hogy a megrendelő joggal várja el, hogy ugyanolyan színvonalat, ízeket és kiszolgálást kapjon, mintha beült volna az adott étterembe. A tavalyi hiánypótló esemény után, és a nagy sikerre való tekintettel idén is kihirdetik, hogy melyik házhoz szállító étterem nyújtja a legjobb szolgáltatást.

 

Azok a makacs számokA statisztikák is azt mutatják, hogy egyre többen és többet merünk online rendelni: az előzetes várakozásokat messze túlszárnyaló, 273 milliárd forintos nettó forgalom realizálódott a magyarországi e-kereskedelmi szektorban 2014-ben. Tavaly az európai átlagnál is jóval magasabb növekedést produkált a magyar e-kereskedelmi szektor. Ebből az online ételrendelés körülbelül 2,5-3%-ot tett ki. Mindeközben nő az online kártyás fizetési arány is, ami nem meglepő például annak fényében, hogy az OTP SZÉP kártyások száma tavaly meghaladta a 800 ezret. A Falatozz.hu online ételrendelő portál adatbázisából egyértelműen látszik, 2015. első félévében a felhasználók 18,6 százaléka rendezte az ebédjét vagy vacsoráját SZÉP kártyával, illetve a rendelések összesen 16,7 százalékát fizették SZÉP kártyával. Továbbá átlagosan 2410 forintot költöttek SZÉP kártyával egy rendelés során.

 

A Falatozz.hu felmérése szerint nem csupán a SZÉP kártyás fizetés aránya nő, hanem a vasárnapi rendelésszám is. A boltzár ugyanis nem terjed ki a kereskedelmet kiszolgáló szolgáltató tevékenységre, és az internetes ételrendelő portálok is ezen besorolás alá esnek. Ezek a weboldalak kényelmes kiskaput jelentenek, hiszen rajtuk keresztül rengeteg étterem házhoz szállítja készen és melegen a kívánt ételt. A portál két időszakot hasonlított össze: a törvény életbe lépése előtti – azaz a január 1. és március 14. közé eső – 10 vasárnapot, valamint az azt követő – azaz a március 15. és május 17. közötti –, szintén 10 vasárnapot. A törvény módosítása óta a hét utolsó napján az online rendelésszám 30%-kal nőtt, a forgalom pedig 37%-kal emelkedett.

 

A versenyről
A versenyre ingyenesen nevezhet minden Magyarországon működő, étel házhozszállítással foglalkozó vendéglátó. Két kategóriában indulhatnak 2015. október 19-től a kiazevetterme.hu weboldalon, illetve a Falatozz.hu Facebook oldalán. A felhasználók ugyanezeken a felületeken szavazhatnak, akár több vendéglátóra is, de csak egyszer. A szavazás egy hónapig tart, 2015. november 1-től 30-ig. A legtöbb szavazatot gyűjtő pályázó lesz az adott kategória díjazottja.

Nem csak az elismerés jár a legjobbaknak, a díjazottak jutalomban is részesülnek, kategóriánként értékes és praktikus ajándékokat ajánlottak fel a verseny szervezői. A Falatozz.hu legjobb étterme 2015. cím nyertese egy 100.000 Ft értékű marketing csomagot kap a Falatozz.hu felajánlásával. A Legjobb házhoz szállító étterem 2015. nyertesének díja pedig egy 200.000 Ft-os beszerzési csomag, amely tartalmaz 50.000 Ft értékben Gastro Prémium élelmiszer alapanyagokat, 100.000 Ft-ért Thermotechnika konyhai berendezést és 50.000 Ft-nyi Gastron csomagolóanyag kedvezményt. A két fődíjon kívül a verseny végén minden településen és minden ételkategóriában nyertest hirdetnek, akik jogosultak egy éven keresztül a titulus használatára.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése