TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az ételrendelő portál ezúttal is a közönségre bízza a döntést: a megrendelők voksai döntenek arról, hogy kié legyen az elismerés és a nyeremény.

A Falatozz.hu országos online ételrendelő portál 2014-ben találta ki, hogy létrehozza Az év házhoz szállító étterme versenyt, mivel korábban nem mérettek meg a kiszállító vendéglátóegységek. Pedig a közösségi médiában és a hírportálokon, blogokon egyre több szó esik a minőségi ételekről, a street foodról és az éttermek véleményezéséről. A take away kultúra töretlen sikere azt is jelenti, hogy a megrendelő joggal várja el, hogy ugyanolyan színvonalat, ízeket és kiszolgálást kapjon, mintha beült volna az adott étterembe. A tavalyi hiánypótló esemény után, és a nagy sikerre való tekintettel idén is kihirdetik, hogy melyik házhoz szállító étterem nyújtja a legjobb szolgáltatást.

 

Azok a makacs számokA statisztikák is azt mutatják, hogy egyre többen és többet merünk online rendelni: az előzetes várakozásokat messze túlszárnyaló, 273 milliárd forintos nettó forgalom realizálódott a magyarországi e-kereskedelmi szektorban 2014-ben. Tavaly az európai átlagnál is jóval magasabb növekedést produkált a magyar e-kereskedelmi szektor. Ebből az online ételrendelés körülbelül 2,5-3%-ot tett ki. Mindeközben nő az online kártyás fizetési arány is, ami nem meglepő például annak fényében, hogy az OTP SZÉP kártyások száma tavaly meghaladta a 800 ezret. A Falatozz.hu online ételrendelő portál adatbázisából egyértelműen látszik, 2015. első félévében a felhasználók 18,6 százaléka rendezte az ebédjét vagy vacsoráját SZÉP kártyával, illetve a rendelések összesen 16,7 százalékát fizették SZÉP kártyával. Továbbá átlagosan 2410 forintot költöttek SZÉP kártyával egy rendelés során.

 

A Falatozz.hu felmérése szerint nem csupán a SZÉP kártyás fizetés aránya nő, hanem a vasárnapi rendelésszám is. A boltzár ugyanis nem terjed ki a kereskedelmet kiszolgáló szolgáltató tevékenységre, és az internetes ételrendelő portálok is ezen besorolás alá esnek. Ezek a weboldalak kényelmes kiskaput jelentenek, hiszen rajtuk keresztül rengeteg étterem házhoz szállítja készen és melegen a kívánt ételt. A portál két időszakot hasonlított össze: a törvény életbe lépése előtti – azaz a január 1. és március 14. közé eső – 10 vasárnapot, valamint az azt követő – azaz a március 15. és május 17. közötti –, szintén 10 vasárnapot. A törvény módosítása óta a hét utolsó napján az online rendelésszám 30%-kal nőtt, a forgalom pedig 37%-kal emelkedett.

 

A versenyről
A versenyre ingyenesen nevezhet minden Magyarországon működő, étel házhozszállítással foglalkozó vendéglátó. Két kategóriában indulhatnak 2015. október 19-től a kiazevetterme.hu weboldalon, illetve a Falatozz.hu Facebook oldalán. A felhasználók ugyanezeken a felületeken szavazhatnak, akár több vendéglátóra is, de csak egyszer. A szavazás egy hónapig tart, 2015. november 1-től 30-ig. A legtöbb szavazatot gyűjtő pályázó lesz az adott kategória díjazottja.

Nem csak az elismerés jár a legjobbaknak, a díjazottak jutalomban is részesülnek, kategóriánként értékes és praktikus ajándékokat ajánlottak fel a verseny szervezői. A Falatozz.hu legjobb étterme 2015. cím nyertese egy 100.000 Ft értékű marketing csomagot kap a Falatozz.hu felajánlásával. A Legjobb házhoz szállító étterem 2015. nyertesének díja pedig egy 200.000 Ft-os beszerzési csomag, amely tartalmaz 50.000 Ft értékben Gastro Prémium élelmiszer alapanyagokat, 100.000 Ft-ért Thermotechnika konyhai berendezést és 50.000 Ft-nyi Gastron csomagolóanyag kedvezményt. A két fődíjon kívül a verseny végén minden településen és minden ételkategóriában nyertest hirdetnek, akik jogosultak egy éven keresztül a titulus használatára.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése