TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.

Az ArvaliCom portfóliójának új tagjai: Daikin, Yamuna, Natinca, FoglaljOrvost.hu. A cég meghívásos tender keretében nyerte megbízását a dinamikusan fejlődő magyar kozmetikai vállalkozás, a Yamuna két márkájától. A Renessence szuperprémium anti-aging bőrápoló kozmetikum és az UP! HAIR hajerősítő szérum és sampon kommunikációs tevékenysége a napokban indul. A két piaci bevezetés tartalommarketing, közösségi média, online marketing és márka PR elemekből áll össze, és eseménymarketinggel, celebritás kommunikációval, illetve hirdetési kampánnyal egészül ki. Az ArvaliCom a Natinca kézműves szappanokat gyártó vállalkozás számára márkastratégiai, értékesítést támogató, közösségi média, és PR feladatokat lát el.

A cég meghívásos tender során nyerte el a Daikin Altherma hibrid hőszivattyú B2B és B2C kommunikációs tevékenységét, amelynek keretében nyomtatott és banner hirdetések készítését, online- és tartalommarketing, illetve PR feladatokat végez, valamint médiavásárlást koordinál. Szintén meghívásos tender eredményeképp dolgozik az ügynökség a FoglaljOrvost.hu orvosfoglaló portállal, amelynek PR feladatokat végez.  Az ArvaliCom nemcsak új ügyfeleket szerzett, de új irodába is költözött. A Bécsi úton lévő új bázis immáron 10 alkalmazottnak biztosít ideális környezetet a kreatív munkához és húsz ügyfél kiszolgálásához.


Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amely a PR, az online marketing, a közösségi média, a tartalommarketing és a meglepetésmarketing elemeit ötvözve fejleszti partnerei arculatát, növeli értékesítésüket – eredménygaranciával, fapados árakon. Az ArvaliCom jelenleg 21 Facebook oldal mintegy 200.000 hazai rajongója számára szolgáltat tartalmakat, lát el online marketing feladatokat, illetve olyan márkák PR tevékenységét támogatja, mint a Columbia Sportswear, a KAISER, a CARDO vagy a BU és a STR8 illatmárkák.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése