TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sárdi Tamás tölti be az idén 15 éves :;progressive:; reklámügynökség Head of Copy pozícióját.

Az új munkatárs érkezésével megújuló kreatív osztály sikeresen kezdte az őszi időszakot, hiszen elnyerték a Carlsberg Hungary 2016-os, négy márkára vonatkozó kommunikációs megbízását.


Sárdi Tamás korábban a Grey, majd 13 éven át a Publicis kreatív csapatát erősítette. Főbb ügyfelei a Renault, a CIB, a NESTLÉ, a Zwack és a Sanofi voltak, a hozzájuk kapcsolódó kampányokkal több EFFIE és Arany Penge-díjat nyert. „A szakember érkezésével immár 12 főre bővült a kreatív csapat, amely már meg is kapta az első komoly elismerést: a Carlsberg Hungary tovább bővíti az idei sikeres együttműködését a ::progressive::-vel. 2016-ban négy márka kommunikációjáért lesz felelős az ügynökség. Ezek a Somersby, a Tuborg, a Carlsberg és a Grimbergen. A döntésben fontos szerepet játszott a stratégia és kreatív koncepció kialakítása” – mondta Szabó Orsolya, az ügynökség account direktora.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése