TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Margó őszi különkiadás

7549
Több fővárosi helyszínen, a kortárs irodalom legjavából válogatva jelentkezik a Margó Irodalmi Fesztivál „őszi különkiadása” október 8-10. között.

A kortárs irodalom legjavából kínál egy nagy csokrot a Margó Irodalmi Fesztivál „őszi különkiadása”. Ez alkalommal osztotta meg gondolatait a könyvpiac kihívásairól, a fiatal célközönség eléréséről és a feltörekvő tehetségek támogatásáról Starcz Ákos, a Margót a kezdetek óta támogató Libri-Shopline vezérigazgatója.



Starcz szerint, bár valós jelenség, hogy egyre kevesebb könyvet vesznek az emberek a kezükbe, azért a vészharangot nem kell kongatni. „Nagyon sok új platform lett a könyv mellett, az internet az e könyvek terjedésével új és új csatornák nyíltak meg – magyarázza a szakember. – Változnak a platformok, az elérési útvonalak, de mi hiszünk abban, hogy a kultúra, és az olvasás iránti igény örök, és mi minden elérhető eszközünkkel ennek az igénynek fogunk megfelelni” – tette hozzá a vezérigazgató. Starcz hiszi, hogy új eszközökkel, megújult hangon el lehet érni, meg lehet szólítani a fiatalokat, ennek egyik eszköze a Margó Irodalmi Fesztivál.


A Margó fesztivál irodalmat közvetít, új eszközökkel, bevonva a társművészeteket, helyet és teret adva a fiatalokat érdeklő programoknak, legyen az slam poetry, zene, éneklés, kártyázás bármi, aminek köze van irodalomhoz, kultúrához. Idén először adják át a Margó díjat, az ifjú tehetségeket támogató A legjobb első prózakötetért járó elismerést, amelyhez a Bookline-t is üzemeltető vállalatcsoport kereskedelmi és médiatámogatás nyújt. „A cégcsoport minden elérhető felületén kiemelt helyet biztosítunk, hogy segítsünk felhívni a nyertesre és művére az olvasók figyelmét, még a karácsonyi nagy könyvvásárlás előtt” – mondta el a vezérigazgató, aki szerint a Margó elmúlt öt éve azt bizonyítja, hogy sikerrel szólt a fiatalokhoz, sikerrel közvetítette a kultúrát, a rendezvény  beépült a város életébe.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése