TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tantárgy lett Az Év honlapja pályázat

7537
A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.

A digitális vállalati kultúra rohamos térnyerése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Megtanulták, hogyan lehet megjelenni és pénzt keresni a neten, és felismerték, hogy üzletvitelükbe integrálni kell ezeket az internet adta lehetőségeket. Mindehhez elengedhetetlen a honlap, amely nem csupán egy kommunikációs eszköz, hanem annál sokkal több.


Az idén immáron 14. alkalommal meghirdetett Az Év Honlapja pályázat a weboldalak „versenyeztetésével” és a legjobbak kiválasztásával szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. Bonyhádi Gábor és a pályázat alapítója, Varga István szeretnék ezt a projektet jobban megismertetni a jövő kommunikációs szakembereivel, így a 2015/2016-os tanév I. félévétől kezdve ’Az Év Honlapja’ tantárgy a Budapesti Metropolitan Főiskola tananyagában.

 

A tantárgy célja, hogy bemutassa, hogy egy rohamosan fejlődő digitális piacon meghatározó szerepe van a vállalati honlapoknak és a digitális eszközök vállalati kultúrába való integrálásának. A cél, hogy a hallgatók a pályázat és annak nyerteseinek megismerésével tudatosan fejlesszék a digitális marketingismereteiket jövőbeni munkahelyük vagy megbízóik érdekében.  A kereskedelem és marketing szakon tartott kurzus angol nyelven is hallgatható, és olyan főbb témaköröket érint, mint a pályázat megalapítása, célja, az elmúlt évek díjazottai és sikerük titka, vagy a közösségi gondolkodás és a célcsoport elérésének digitális eszközei, továbbá a virtuális együttműködések bemutatására is sor kerül.

 

Az Év Honlapja versenyre közben a szervezők várják a kizárólag magyar nyelvű honlapok nevezését október 31-ig, összesen 25 kategóriában: www.azevhonlapja.hu.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése