TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jubileumot ünnepelt a COOP pénteken Egerben, hiszen tízedik alkalommal zajlott le a Coop Rally, amelyet a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata nyert.

Tízedik alkalommal is balesetmentesen és sikeresen zajlott le a minőségi magyar élelmiszer-feldolgozókat bemutató Coop Rally. A rendezvény záróeseményét Egerben tartották meg péntek este, ahol a verseny díjait is átadták. A X. Coop Rally fődíját a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata vehette át. A második díjat az Ital Magyarország Kft. csapata érdemelte ki, míg a harmadik helyezést a Metsa Tissue Hungary Kft. versenyzői vehették át.


A verseny jubileumi gálaestjén Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke köszönetet mondott a résztvevőknek, majd kijelentette: az üzletlánc által 2006-ban elindított kezdeményezés mára célt ért. „A minőségi magyar élelmiszereket népszerűsítő programunk ma már egyértelműen beérett. A magyar termékekkel kapcsolatos fogyasztói tudatosság olyan trend, amely minden kereskedelmi szereplőnél meghatározó; mindezért – minden szerénytelenség nélkül mondhatjuk – sokat tett a Coop Rally is”.


Gratulált a záróeseményen a COOP-nak a tízéves jubileumhoz a helyszínen jelenlévő Tállai András is. A Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti államtitkára elmondta: amikor a COOP 2006-ban elkezdte a Coop Rallyt, sokan értetlenkedve fogadták az ötletet. „Akkoriban nem volt ilyen egyértelmű, hogy magyar ember magyar terméket, magyar élelmiszert vásároljon. A COOP azonban ki merte mondani ezt, az idő pedig igazolta az üzletlánc erőfeszítéseit. Ez a kormányzat célja is: a magyar értékeket, termőföldet és szaktudást üzletre kell váltani.” A rendezvényen Tállai András állami kitüntetést is átadott. Az államtitkár a Magyar Arany érdemkereszt elismerést nyújtotta át Matika Istvánnénak. Az Unió Coop Zrt. gazdasági igazgatójának méltatásában elhangzott: 1974 óta dolgozik a társaságnál, végigjárta a ranglétrát, és mára a COOP Csoport egyik legfontosabb munkatársává vált, aki maga is sokat tett a szövetkezeti típusú kereskedelem hazai erősítéséért.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése