TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jubileumot ünnepelt a COOP pénteken Egerben, hiszen tízedik alkalommal zajlott le a Coop Rally, amelyet a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata nyert.

Tízedik alkalommal is balesetmentesen és sikeresen zajlott le a minőségi magyar élelmiszer-feldolgozókat bemutató Coop Rally. A rendezvény záróeseményét Egerben tartották meg péntek este, ahol a verseny díjait is átadták. A X. Coop Rally fődíját a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata vehette át. A második díjat az Ital Magyarország Kft. csapata érdemelte ki, míg a harmadik helyezést a Metsa Tissue Hungary Kft. versenyzői vehették át.


A verseny jubileumi gálaestjén Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke köszönetet mondott a résztvevőknek, majd kijelentette: az üzletlánc által 2006-ban elindított kezdeményezés mára célt ért. „A minőségi magyar élelmiszereket népszerűsítő programunk ma már egyértelműen beérett. A magyar termékekkel kapcsolatos fogyasztói tudatosság olyan trend, amely minden kereskedelmi szereplőnél meghatározó; mindezért – minden szerénytelenség nélkül mondhatjuk – sokat tett a Coop Rally is”.


Gratulált a záróeseményen a COOP-nak a tízéves jubileumhoz a helyszínen jelenlévő Tállai András is. A Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti államtitkára elmondta: amikor a COOP 2006-ban elkezdte a Coop Rallyt, sokan értetlenkedve fogadták az ötletet. „Akkoriban nem volt ilyen egyértelmű, hogy magyar ember magyar terméket, magyar élelmiszert vásároljon. A COOP azonban ki merte mondani ezt, az idő pedig igazolta az üzletlánc erőfeszítéseit. Ez a kormányzat célja is: a magyar értékeket, termőföldet és szaktudást üzletre kell váltani.” A rendezvényen Tállai András állami kitüntetést is átadott. Az államtitkár a Magyar Arany érdemkereszt elismerést nyújtotta át Matika Istvánnénak. Az Unió Coop Zrt. gazdasági igazgatójának méltatásában elhangzott: 1974 óta dolgozik a társaságnál, végigjárta a ranglétrát, és mára a COOP Csoport egyik legfontosabb munkatársává vált, aki maga is sokat tett a szövetkezeti típusú kereskedelem hazai erősítéséért.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése