TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.

A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása bejelentette, hogy közép-kelet-európai vezetőt nevezett ki Atanasz Rajkov személyében. Világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználó választotta a Vibert, és a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. A kinevezéssel a Viber további stratégiai lépést tesz a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakítása, és ezzel a régióban meglévő komoly felhasználói bázisa növelése és fenntartása felé.


„Kiemelkedő növekedést értünk el Közép- és Kelet-Európában, így a helyi igényeknek megfelelő marketing- és tartalomstratégiával tovább kívánjuk növelni a régió sokmillió Viber-felhasználójának elköteleződését” – mondta Mark Hardy, a Viber globális marketingigazgatója. Rajkov a Viberhez való csatlakozását megelőzően tíz évig felelt a legnagyobb bolgár telekommunikációs vállalat mobil- és hozzáadott értéket képviselő szolgáltatások kereskedelmi stratégiájáért, valamint meghatározó szerepet játszott az ország startup-ökoszisztémája – különösen a mobilterület – felépítésében és megerősítésében.Új pozíciójában Atanasz legfontosabb feladata az lesz, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül.

 

A Viber a felhasználói elköteleződést növelő stratégiája részeként folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínál felhasználóinak, a digitális „matricák” (stickers) széles választékától kezdve az elő “Public Chat” fórumokig, amelyeken a felhasználók a szórakoztatóipar, a gasztronómia, a sport, a könnyűzene és számos más terület meghatározó képviselőivel léphetnek kapcsolatba. A stratégia sikeres végrehajtásának a lokalizáció a kulcsa, ezért Atanasz olyan partnerekkel dolgozik majd, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára. Ezzel valósítja majd meg a Viber célját: az alkalmazás rendszeres, releváns kapcsolódási pontokon keresztül a fogyasztók életének részévé válik, minden nap jó hangulatot és nagyszerű pillanatokat teremt.


„A Viber a szolgáltatás kiváló minőségének és a barátságos márkának köszönhetően alig néhány év alatt világszerte közismertté vált. Alig várom, hogy még népszerűbbé tegyem a Vibert a közép-kelet-európai régióban, bemutassam az alkalmazás remek funkcióit és megtaláljam azokat a tartalompartnereket, akikkel emlékezetes élményeket kínálhatunk helyi felhasználóinknak” – tette hozzá Rajkov.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése