TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.

2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából. Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás.


Az Invitel kiemelt fontosságúnak tartja a felhasználói ismeretek bővítését, ezért 2015 elején útjára indította edukációs infografika sorozatát, amelynek első grafikájával, az 5 hasznos tipp jelszóváltás előtt! című oktatóanyaggal a Kreatív - Content Marketing Award pályázatán Bronz-díjban részesült. Most a sorozat negyedik tagja készült el, ez az internetes rendelés világába kalauzol.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése