TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Te hogyan tennéd jobbá a világot?

7511
Ezzel a címmel hirdetett pályázatot az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az ARC.

Napjainkban mintegy 2,3 milliárd ember él súlyos szegénységben: 850 millióan nem jutnak elegendő élelemhez, 780 millióan egészséges ivóvízhez; 61 millió gyerek nem jár iskolába; 1,5 milliárd ember él fegyveres konfliktus sújtotta területen. Az Európai Unió a világ messze legjelentősebb adományozója. Az EU-nak köszönhetően ma 70 millióval több ember jut tiszta ivóvízhez, 14 millióval több gyerek járhat általános iskolába, 18 millióan kaptak védőoltásokat, 24 millió ember kezdhetett el gazdálkodni.

 

A pályázatban feltett kérdés elsősorban a fejlődő világ problémáira keres megoldásokat. A legjobb 35 alkotásból plakát kiállítást rendeznek a szervezők 2015 októberében, a Millenáris Parkban, az Európa Pont mellett. A legjobb 3 pályamű díjazásban részesül. Az első helyezett egy 2 személyes, 4 napos brüsszeli utazást nyer, a második egy 80 000 Ft értékű, a harmadik pedig egy 50 000 Ft értékű MédiaMarkt vásárlási utalványt.

 

A pályázattal és kiállítással arra szeretnék a kiírók felhívni a figyelmet, hogy a szegénység kialakulásáért, illetve annak felszámolásáért mindenki felelős, függetlenül a földrajzi távolságtól. A pályázati kiírás további részletei, a pályázás módja és feltételei a www.arcmagazin.hu oldalon olvashatók. A pályázatokat 2015. szeptember 1-jéig várják a szervezők.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése