TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fehér 50 árnyalata – egy évre elegendő terméket nyerhetnek a vállalkozó kedvűek.

Egy különleges akció keretében, 2015. július 13. és 2015. augusztus 31. között mindenki, aki ellátogat a www.vanish.hu/wowsie honlapra letölthet egy ajándékutalványt, amellyel 25%-os kezdeményt kap minden egyes Vanish termék vásárlása esetén a DM-ben.


Aki pedig egy évre elegendő Vanish terméket szeretne nyerni, az részt vehet a Vanish most induló nyereményjátékán. A belépő egy kép feltöltése a Vanish Facebook oldalára, amelyet a játékos fehér ruhádban készít magáról. Az első hónapban pihenés, a második hónapban pedig nyári sportolás a téma. A képet feltöltők között körönként a legtöbb like-ot elérő versenyző értékes Vanish termékcsomagot nyer, illetve részt vesz a fődíjért folyó versengésben is. A divatban járatos szakmai zsűri által kiválasztott nyertes egy komplett, nagy értékű fehér ruhakollekciót vásárolhat magának egy stylist segítségével. 

A Reckitt Benckiser a világ vezető, fogyasztói egészséggel és higiéniával foglalkozó cége. Több mint 60 országban működik, és majdnem 200 országban forgalmaz termékeket. A cég mintegy 37.000 főt alkalmaz világszerte.


A londoni tőzsde top 20 cége közé tartozó RB célja, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá az egészségesebb élet és boldogabb otthonok létrehozásához. Napjainkban globális szinten az első vagy a második helyen áll gyorsan növekvő termékkategóriáinak többségében, köszönhetően kivételesen magas innovációs rátájának. Egészséggel és  szépségápolással kapcsolatos, higiéniai és háztartási termékek portfólióját 19 globális nagymárka fémjelzi: a Nurofen, a Strepsils, a Gaviscon, a Mucinex, a Durex, a Scholl, a Clearasil, a Lysol, a Dettol, a Veet, a Harpic, a Bang, a Mortein, a Finish, a Vanish, a Calgon, az Air Wick, a Woolite és a French’s. A 2014-es év kezdetén az RB bevételeinek 43 százaléka két fejlődő piaci területről, 57 százaléka fejlett piaci területről származott. Bevételeinek 72 százalékát a portfólió egészségügyi / szépségápolási és higiéniai kategóriái adták.


Az intellektuális érdeklődést és a legmagasabb minőség melletti elkötelezettséget ötvöző látásmóddal rendelkező tehetségeinek köszönhetően a RB kész a fogyasztói egészség és higiénia világának újradefiniálására. A RB dolgozói és vállalati kultúrája a cég sikerének alapjait jelentik. Belső motivációjukból adódóan küzdenek céljaik eléréséért és fontos nekik, hogy felülmúljanak másokat abban, amivel foglalkoznak, beleértve a fenntarthatóságot, amivel kapcsolatban a vállalat célul tűzte ki a vízfelhasználás és a széndioxid-kibocsátás harmadára való csökkentését, valamint annak elérését, hogy 2020-ra a bevétel egyharmada fenntartható termékekből származzon. A cég a Save the Children jótékonysági program legnagyobb globális FMCG-partnere, és célja annak a partnerségi víziónak a megvalósítása, amely az 5 éven aluliak második legnagyobb halálokának, a hasmenésnek a  radikális csökkentését kívánja elérni. Összességében, a RB célja, hogy javítsa mintegy 200 millió ember egészségügyi és higiéniai szokásait. Az RB vezető márkái Magyarországon a Finish, az Air Wick, a Vanish, a Durex, a Scholl, a Strepsils és a Nurofen.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése