TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fehér 50 árnyalata – egy évre elegendő terméket nyerhetnek a vállalkozó kedvűek.

Egy különleges akció keretében, 2015. július 13. és 2015. augusztus 31. között mindenki, aki ellátogat a www.vanish.hu/wowsie honlapra letölthet egy ajándékutalványt, amellyel 25%-os kezdeményt kap minden egyes Vanish termék vásárlása esetén a DM-ben.


Aki pedig egy évre elegendő Vanish terméket szeretne nyerni, az részt vehet a Vanish most induló nyereményjátékán. A belépő egy kép feltöltése a Vanish Facebook oldalára, amelyet a játékos fehér ruhádban készít magáról. Az első hónapban pihenés, a második hónapban pedig nyári sportolás a téma. A képet feltöltők között körönként a legtöbb like-ot elérő versenyző értékes Vanish termékcsomagot nyer, illetve részt vesz a fődíjért folyó versengésben is. A divatban járatos szakmai zsűri által kiválasztott nyertes egy komplett, nagy értékű fehér ruhakollekciót vásárolhat magának egy stylist segítségével. 

A Reckitt Benckiser a világ vezető, fogyasztói egészséggel és higiéniával foglalkozó cége. Több mint 60 országban működik, és majdnem 200 országban forgalmaz termékeket. A cég mintegy 37.000 főt alkalmaz világszerte.


A londoni tőzsde top 20 cége közé tartozó RB célja, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá az egészségesebb élet és boldogabb otthonok létrehozásához. Napjainkban globális szinten az első vagy a második helyen áll gyorsan növekvő termékkategóriáinak többségében, köszönhetően kivételesen magas innovációs rátájának. Egészséggel és  szépségápolással kapcsolatos, higiéniai és háztartási termékek portfólióját 19 globális nagymárka fémjelzi: a Nurofen, a Strepsils, a Gaviscon, a Mucinex, a Durex, a Scholl, a Clearasil, a Lysol, a Dettol, a Veet, a Harpic, a Bang, a Mortein, a Finish, a Vanish, a Calgon, az Air Wick, a Woolite és a French’s. A 2014-es év kezdetén az RB bevételeinek 43 százaléka két fejlődő piaci területről, 57 százaléka fejlett piaci területről származott. Bevételeinek 72 százalékát a portfólió egészségügyi / szépségápolási és higiéniai kategóriái adták.


Az intellektuális érdeklődést és a legmagasabb minőség melletti elkötelezettséget ötvöző látásmóddal rendelkező tehetségeinek köszönhetően a RB kész a fogyasztói egészség és higiénia világának újradefiniálására. A RB dolgozói és vállalati kultúrája a cég sikerének alapjait jelentik. Belső motivációjukból adódóan küzdenek céljaik eléréséért és fontos nekik, hogy felülmúljanak másokat abban, amivel foglalkoznak, beleértve a fenntarthatóságot, amivel kapcsolatban a vállalat célul tűzte ki a vízfelhasználás és a széndioxid-kibocsátás harmadára való csökkentését, valamint annak elérését, hogy 2020-ra a bevétel egyharmada fenntartható termékekből származzon. A cég a Save the Children jótékonysági program legnagyobb globális FMCG-partnere, és célja annak a partnerségi víziónak a megvalósítása, amely az 5 éven aluliak második legnagyobb halálokának, a hasmenésnek a  radikális csökkentését kívánja elérni. Összességében, a RB célja, hogy javítsa mintegy 200 millió ember egészségügyi és higiéniai szokásait. Az RB vezető márkái Magyarországon a Finish, az Air Wick, a Vanish, a Durex, a Scholl, a Strepsils és a Nurofen.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése