TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A nemi különbségek a volán mögött is tetten érhetők. A magyar sofőrök parkolási szokásainak vizsgálatával bízta meg az NRC Netpanelét a Goodyear

A kutatásban 1200 fős mintavétellel mérték fel a 18-59 éves magyar lakosság parkolását. A férfiak 61%-a vezet autót, ráadásul az erősebb nem 41%-a olyan autóval közlekedik, amelyet egyedül használ. A nők esetében ez az arány csupán 41%, és mindössze a hölgyek egyötöde ülhet teljesen saját – nem családi – autó volánja mögé.

A nők orral előre parkolnak, a férfiak tolatva
A szebbik nem, egész egyszerűen jobban szeret előrefelé parkolni. A válaszadók – ugyan csak egy hajszálnyival – de mégis többen gondolják úgy, hogy jobb orral előre letenni a gépjárművet: 56% állítja ezt, míg 44% inkább betolat. A nők háromnegyede előrefelé áll be a parkolóhelyekre, a férfiak többsége, (56%) inkább hátrafelé. Parkoláskor a férfiakra alapvetően sokkal inkább jellemző a tükörhasználat (86% minden esetben belepillant), mint a nőkre (67%). A hátrafordulás inkább a hölgyekre jellemző, hiszen 60%-uk vallja, hogy minden parkolásnál így tesz, míg a férfiaknál ez az arány szignifikánsan alacsonyabb az átlaghoz képest (47%).

 

A 18-59 éves autóvezetők 15%-ával fordult már elő, hogy valaki mást kértek meg, hogy parkoljon be helyettük. Az ilyen segítséget igénybe vevők körében sokkal több a nő, a 40 év alatti és a felsőfokú végzettségű. A hölgyek egynegyedével (26%) fordul elő kisebb-nagyobb rendszerességgel, hogy mást kérnek meg, hogy parkoljon be helyettük. A férfiak 93%-ával még nem fordult elő, hogy más parkolt volna be helyettük.

 

Kiderült továbbá, hogy a megkérdezettek 70%-ával már előfordult, hogy gumiabroncsával súrolta a padkát, vagy ütközött a járdaszegéllyel. És most figyeljenek uraim, hiszen, arányait tekintve a férfiak 58%-a válaszolt így, míg a nők csupán 42 százalékával játszódott le ilyen eset.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése