TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A nemi különbségek a volán mögött is tetten érhetők. A magyar sofőrök parkolási szokásainak vizsgálatával bízta meg az NRC Netpanelét a Goodyear

A kutatásban 1200 fős mintavétellel mérték fel a 18-59 éves magyar lakosság parkolását. A férfiak 61%-a vezet autót, ráadásul az erősebb nem 41%-a olyan autóval közlekedik, amelyet egyedül használ. A nők esetében ez az arány csupán 41%, és mindössze a hölgyek egyötöde ülhet teljesen saját – nem családi – autó volánja mögé.

A nők orral előre parkolnak, a férfiak tolatva
A szebbik nem, egész egyszerűen jobban szeret előrefelé parkolni. A válaszadók – ugyan csak egy hajszálnyival – de mégis többen gondolják úgy, hogy jobb orral előre letenni a gépjárművet: 56% állítja ezt, míg 44% inkább betolat. A nők háromnegyede előrefelé áll be a parkolóhelyekre, a férfiak többsége, (56%) inkább hátrafelé. Parkoláskor a férfiakra alapvetően sokkal inkább jellemző a tükörhasználat (86% minden esetben belepillant), mint a nőkre (67%). A hátrafordulás inkább a hölgyekre jellemző, hiszen 60%-uk vallja, hogy minden parkolásnál így tesz, míg a férfiaknál ez az arány szignifikánsan alacsonyabb az átlaghoz képest (47%).

 

A 18-59 éves autóvezetők 15%-ával fordult már elő, hogy valaki mást kértek meg, hogy parkoljon be helyettük. Az ilyen segítséget igénybe vevők körében sokkal több a nő, a 40 év alatti és a felsőfokú végzettségű. A hölgyek egynegyedével (26%) fordul elő kisebb-nagyobb rendszerességgel, hogy mást kérnek meg, hogy parkoljon be helyettük. A férfiak 93%-ával még nem fordult elő, hogy más parkolt volna be helyettük.

 

Kiderült továbbá, hogy a megkérdezettek 70%-ával már előfordult, hogy gumiabroncsával súrolta a padkát, vagy ütközött a járdaszegéllyel. És most figyeljenek uraim, hiszen, arányait tekintve a férfiak 58%-a válaszolt így, míg a nők csupán 42 százalékával játszódott le ilyen eset.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése