TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

20 kategóriában elnyert 27 díjával új csúcsot állítottak fel a Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztiválon.

Úgy tűnik, nagyon megy a dél-koreai megavállalatnak Cannes-ban: tavaly ugyanitt szintén rekord mennyiségű, 16 díjjal ismerték el Őket, idén pedig ezt is sikerült túlszárnyalni. Ebben az évben a Samsung a Launching People kampánnyal tarolt. A kezdeményezést a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon összesen hét díjjal jutalmazták, elismerve innovációt és a digitális technológiában rejlő lehetőségeket támogató cégfilozófiát. A Launching People kampány célja, hogy az embereket álmaik megvalósítására ösztönözze. A program keretén belül a vállalat arra buzdítja a fogyasztókat, hogy osszák meg álmaikat és ötleteiket.

 

A Look At Me, az autista gyermekeket segítő okostelefon applikáció öt díjat zsebelt be, többek között a Cyber kategória arany díját is. Az appot fejlesztő csapat korábban már számos elismerésben részesült, például a The One Show és a New York fesztiválokon.

 

A Cannes Lions 2015. további Samsung díjazottjai között megtaláljuk a Titanium Lion kategóriában 7 díjjal jutalmazott Safety Truckot, a közlekedési balesetek megelőzésére irányuló koncepciót is. A Titanium kategóriában egyébként olyan áttörést jelentő ötleteket díjaznak, amelyek az adott iparágnak új irányt mutatnak. A Back Up Memory elnevezésű, az Alzheimer-kór korai felismerését célozó alkalmazás 3 díjat nyert, többek között az Health/Health&Wellness kategória arany díját. A Hearing Hands, a hallássérülteket segítő jelnyelv szolgáltatást pedig két bronz díjjal ismerték el a Promo&Activation és PR kategóriákban.

 

A Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál idén ünnepelte fennállásának 62. évfordulóját. Az eseményen 90 ország kiállítója több mint 40 000 munkával képviseltette magát és pályázott a 20 kategória valamely díjára, a televíziós hirdetésektől kezdve a sajtó és outdoor hirdetéseken át az online, PR és marketinggel bezárólag.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése