TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

20 kategóriában elnyert 27 díjával új csúcsot állítottak fel a Cannes Lions nemzetközi kreatív fesztiválon.

Úgy tűnik, nagyon megy a dél-koreai megavállalatnak Cannes-ban: tavaly ugyanitt szintén rekord mennyiségű, 16 díjjal ismerték el Őket, idén pedig ezt is sikerült túlszárnyalni. Ebben az évben a Samsung a Launching People kampánnyal tarolt. A kezdeményezést a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon összesen hét díjjal jutalmazták, elismerve innovációt és a digitális technológiában rejlő lehetőségeket támogató cégfilozófiát. A Launching People kampány célja, hogy az embereket álmaik megvalósítására ösztönözze. A program keretén belül a vállalat arra buzdítja a fogyasztókat, hogy osszák meg álmaikat és ötleteiket.

 

A Look At Me, az autista gyermekeket segítő okostelefon applikáció öt díjat zsebelt be, többek között a Cyber kategória arany díját is. Az appot fejlesztő csapat korábban már számos elismerésben részesült, például a The One Show és a New York fesztiválokon.

 

A Cannes Lions 2015. további Samsung díjazottjai között megtaláljuk a Titanium Lion kategóriában 7 díjjal jutalmazott Safety Truckot, a közlekedési balesetek megelőzésére irányuló koncepciót is. A Titanium kategóriában egyébként olyan áttörést jelentő ötleteket díjaznak, amelyek az adott iparágnak új irányt mutatnak. A Back Up Memory elnevezésű, az Alzheimer-kór korai felismerését célozó alkalmazás 3 díjat nyert, többek között az Health/Health&Wellness kategória arany díját. A Hearing Hands, a hallássérülteket segítő jelnyelv szolgáltatást pedig két bronz díjjal ismerték el a Promo&Activation és PR kategóriákban.

 

A Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztivál idén ünnepelte fennállásának 62. évfordulóját. Az eseményen 90 ország kiállítója több mint 40 000 munkával képviseltette magát és pályázott a 20 kategória valamely díjára, a televíziós hirdetésektől kezdve a sajtó és outdoor hirdetéseken át az online, PR és marketinggel bezárólag.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése