TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Profizmusban Ákos, pénztermelő képességben Ördög Nóra az első. A legértékesebb női celeb Stahl Judit lett. Palvin Barbara és Kasza Tibor is felkerült a listára.

Másodszor készítette el a legértékesebb magyar celebek listáját a magyarországi Forbes magazin. A magazin három szempont szerint vizsgálta a hazai hírességeket. Az egyik kritérium az volt, hogy ismertségük mögött fellelhető-e valódi teljesítmény, a másik a személyes brandek pénztermelő képessége, míg a harmadik szempont pedig az imidzs tudatos kezelése, a profizmus volt. A celeblista a Forbes júliusi számában olvasható.

Fontos ügyek felkarolására használja népszerűségét Alföldi Róbert, aki 2014. után idén is a legértékesebb lett a Forbes által felállított celebrangsorban. A Nemzeti Színház korábbi igazgatója nem tartja magát celebnek, de elfogadja, hogy mások annak tartják, és kötelességének érzi, hogy ismertségét, népszerűségét jó ügyek érdekében használja. A lista második helyére Stahl Judit került, aki ezzel egyben a legértékesebb női híresség lett a Forbes szerint. Stahl értéke a celebrangsorban sokat erősödött, hiszen a tavalyi listán még csak a 10. helyen volt. Stahl ezzel maga mögé utasította a tavalyi női győztes Liptai Claudiát és Ördög Nórát is, aki ugyanakkor a Forbes szerint pénztermelő képességben a férfiak között sem talált legyőzőre.

 

Ismét a top3-ban szerepel, ezúttal harmadikként Kovács Ákos, akit a magazin ítészei a legprofibbnak tartanak a hazai sztárok közül: ő került a júliusi szám címlapjára. A listára mások mellett a saját show-jával immár országos csatornán látható Kasza Tibor, a nemzetközi porondon páratlan sikereket elérő szupermodell, Palvin Barbara, a szépségverseny-iparba is beszálló Vajna-házaspár is felkerült. A Forbes 21-es listáját a volt Fradi-vezér és reality-sztár, Berki Krisztián zárja.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése