TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Profizmusban Ákos, pénztermelő képességben Ördög Nóra az első. A legértékesebb női celeb Stahl Judit lett. Palvin Barbara és Kasza Tibor is felkerült a listára.

Másodszor készítette el a legértékesebb magyar celebek listáját a magyarországi Forbes magazin. A magazin három szempont szerint vizsgálta a hazai hírességeket. Az egyik kritérium az volt, hogy ismertségük mögött fellelhető-e valódi teljesítmény, a másik a személyes brandek pénztermelő képessége, míg a harmadik szempont pedig az imidzs tudatos kezelése, a profizmus volt. A celeblista a Forbes júliusi számában olvasható.

Fontos ügyek felkarolására használja népszerűségét Alföldi Róbert, aki 2014. után idén is a legértékesebb lett a Forbes által felállított celebrangsorban. A Nemzeti Színház korábbi igazgatója nem tartja magát celebnek, de elfogadja, hogy mások annak tartják, és kötelességének érzi, hogy ismertségét, népszerűségét jó ügyek érdekében használja. A lista második helyére Stahl Judit került, aki ezzel egyben a legértékesebb női híresség lett a Forbes szerint. Stahl értéke a celebrangsorban sokat erősödött, hiszen a tavalyi listán még csak a 10. helyen volt. Stahl ezzel maga mögé utasította a tavalyi női győztes Liptai Claudiát és Ördög Nórát is, aki ugyanakkor a Forbes szerint pénztermelő képességben a férfiak között sem talált legyőzőre.

 

Ismét a top3-ban szerepel, ezúttal harmadikként Kovács Ákos, akit a magazin ítészei a legprofibbnak tartanak a hazai sztárok közül: ő került a júliusi szám címlapjára. A listára mások mellett a saját show-jával immár országos csatornán látható Kasza Tibor, a nemzetközi porondon páratlan sikereket elérő szupermodell, Palvin Barbara, a szépségverseny-iparba is beszálló Vajna-házaspár is felkerült. A Forbes 21-es listáját a volt Fradi-vezér és reality-sztár, Berki Krisztián zárja.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése