TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Budapestet választotta székhelyül a Telenor Common Operation, amely a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat.

Kjell Morten Johnsen, a Telenor Csoport európai régiójának vezetője 2015. június 24-én megnyitotta a Telenor új központját Budapesten. A Telenor Common Operation (TnCO) technológiai szolgáltatóközpont a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat. A 2013-ban alapított TnCO a Telenor ASA II 100%-os tulajdona. A vállalat több mint 530 főt foglalkoztat három országból.

A Telenor Common Operation jelenleg hat ügyfelet szolgál ki: a Telenor Magyarországot, a Telenor Szerbiát, a Telenor Montenegrót, a Telenor Dániát, a Telenor Svédországot és a Telenor Global Traffic szervezetet.

 

„Ügyfeleink megérdemlik, hogy a legjobb IT-rendszerekkel támogatott, legjobb hálózatot használják, akárhol is élnek Európában. A hálózati központ munkahelyeket teremt, és a régió legtehetségesebb és leghozzáértőbb szakembereit csábítja ide, hogy a cégeket Európa-szerte kiszolgálva széles körű nemzetközi tapasztalatokra tegyenek szert. Így a TnCO segít a tehetséges IT-szakembereket a térségben tartani” – mutatott rá Kjell Morten Johnsen, a Telenor európai régiójának vezetője az új cégközpont nyitóünnepségén.
„A Telenor Common Operation megalapítása óta sikertörténet, folyamatosan javítja a Telenor ügyfelei számára a szolgáltatás minőségét. A siker titka a nemzetközi szakértelem, a rugalmas munkakultúra és az erős minőségközpontúság” – emelte ki Oystein Mikkelsen, a Telenor Common Operation ügyvezető igazgatója.


A felújított épület a Telenor kultúrájának legjavát hasznosítva a munkatársak rugalmas együttműködését és önálló munkavégzését állítja a középpontba, és nagy hangsúlyt fektet a vállalat globális munkastílusa, a Telenor Way érvényesítésére. A nyitott irodaterek támogatják az átlátható, lapos szervezeti struktúra fenntartását, a különféle kényelmi szolgáltatások pedig gondoskodnak róla, hogy a dolgozók színvonalas, kreatív környezetben töltsék a munkaidejüket. Mindez elősegíti, hogy a TnCO innovatív módon, világszínvonalú szolgáltatásokkal lássa el valamennyi partnerét.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése