TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új életet kezdett Görög Zita

7477
A gyönyörű műsorvezető és modell komoly döntést hozott májusban. Olyan műtétre vállalkozott, amitől – a több évtizedes tapasztalat, és a több millió sikeres műtét ellenére – a mai napig sokan félnek, Zita elmondása szerint, teljesen alaptalanul.

„Nem volt könnyű elhatározni magam, de tudtam, hogy az idei nyaralásunkra már nem akarok szemüveget vinni magammal. Visszatekintve ma már azt mondom, felesleges volt izgulni. A Szemészeti Központot a profizmus és a vidámság jellemzi. A doktornő és munkatársai rendkívül figyelmesen és megnyugtatóan vezettek lépésről-lépésre a lézeres szemműtét folyamán, így egy pillanatig sem éreztem kiszolgáltatva magam. A beavatkozás egyszerű, gyors és fájdalom­mentes volt és rögtön másnap már tökéle­tesen láttam. Hihetetlen érzés végre szabadon, szemüveg nélkül élni” – számolt be Zita a tapasztalatairól.

 

A máltai alapítású Saint James Szemészeti Központ refraktív sebészei több tízezer sikeres beavatkozást végeztek el eddig, ez a páciensek töretlen bizalmát jelzi. A Saint James Hospital csoport budapesti klinikáján a speciális szakterületek mellett szinte minden szemészeti betegséget tudnak diagnosztizálni és kezelni, legyen szó gyerek-, felnőtt- vagy időskorban lévő páciens­ről. Műtéteiket a legmodernebb technikával végzik. A lézeres szemműtét esetében számító­gép tervezi meg a beavatkozást a szaruhártya mikron pontosságú domborzati térképe alapján, így minden kezelés személyre szabott.

A lézeres szemműtét után a páciensek már másnap visszatérhetnek a munkába, sportolhatnak és folytathatják addigi életvitelüket. Leszámítva természetesen a szemüveg állandó keresgélését és a kontaktlencsével járó min­den­­napi macerát. Arra a kérdésre, hogy mekkora költségre kell számítania, aki Görög Zitához hasonlóan a látásjavító beavatkozás mellett dönt, egy egyszerű összehasonlítást vehetünk alapul: 3-4 év kontaktlencse vagy dioptriás szemüveg ára fedezni tudja a műtétet.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése