TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rohamtempóra kapcsolt a jubileumi EFOTT

7489
Rekordokat döntöget az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója. Nem kizárt, hogy a látogatók tömege idén eléri a bűvös 100 ezres számot.

Minden eddiginél nagyobb az idei EFOTT iránti érdeklődés: a tavalyi eladáshoz képest idén már elővételben megduplázódott az eladott jegyek száma. Nem csoda, hogy óriási sebességgel kapkodnak a közel egy hetes nyaralással kecsegtető belépők után, hiszen idén július 14. és 19. között, a három évvel ezelőtt már bejáratott népszerű üdülőhelyen, a fővároshoz közeli Velencén rendezik meg a hallgatók legnagyobb országos buliját. A fesztiválozók száma az elmúlt években folyamatosan felfelé ívelt: 2012-ben 86.000, 2013-ban 88 ezren váltottak jegyet, a tavalyi, miskolctapolcai fesztivál pedig 91.000 bulizót vonzott. 2015-ben ennek a számnak a megdöntése érdekében még több színes programmal és egy fergeteges szülinapi show- val készülnek a szervezők.


A fesztiválhelyszín alapterületét az odalátogatók kényelme érdekében a 2012-es méretekhez képest 40%-kal megnövelték. Közel harminc hektáron, kibővített és stabilizált infrastruktúrával várja majd az EFOTT-csapat a fesztiválozókat. A számtalan zenei, kulturális, gasztronómiai és sportprogramot exkluzív, vízpart adta lehetőségek egészítik ki.  
„Régi-új helyszínre, Velencére tér vissza nyáron az EFOTT – tájékoztatott Maszlavér Gábor fesztiváligazgató. – A tóparti virágvárosként is emlegetett népszerű üdülőterület remek természeti adottságokkal rendelkezik, kiránduló célpontnak kiváló, de az egyéni-, a csapat- és extrémsportok szerelmesei is találnak itt programot maguknak bőséggel. Minden adott tehát ahhoz, hogy az esti koncerteket széles spektrumú nappali programkínálattal egészítsük ki.”

 

A főszervezők elmondása szerint a fesztiválozók kérdőíves megkérdezése egyebek között rámutatott arra, hogy azEFOTT-ot (Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója) az emberközelsége, a barátságossága, a közösségkovácsoló ereje és az árai miatt kedvelik, és a látogatók igencsak preferálják a tóparti helyszíneket.

 

„A velencei térség minden évben a dobogós kedvencek között szerepel, ezért is örültünk a házigazda, az Óbudai Egyetem helyszínjavaslatának. A vízpart mellett kétségtelenül előnye, hogy mind tömegközlekedéssel, mind autóval könnyedén megközelíthető. Máskor szinte mindig nulláról indítjuk a szervezési feladatokat, de mivel Velencén három éve táboroztunk le utoljára, még frissek a tapasztalatok, amelyeket átültethetünk a 2015-ös EFOTT-ba” – tette hozzá Maszlavér.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése