TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.

A METRO Kereskedelmi Kft. hagyományteremtő, különleges társadalmi témájú pályázatot indít útjára, ami során 2015-ben a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások a helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára is, vagyis hangot ad a jótetteknek.A pályázat során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások saját maguk mutatják be, hogy alaptevékenységeiken felül, milyen egyéb társadalmilag hasznos tevékenységekkel segítik a közösségük mindennapjait, legyen az foglalkoztatás, környezetvédelem vagy egyéb társadalmi szerepvállalás.


Ez a kezdeményezés elismeri és díjazza a kis- és közepes vállalkozások erőfeszítéseit. Az érdeklődő vállalkozások 2015. május 20. és augusztus 7. között pályázhatnak a METRO weboldalán.


„A kisvállalkozások, mint például éttermek, kávézók, panziók vagy bisztrók számtalan esetben egy-egy közösség találkozóhelyei. Támogatnak helyi kezdeményezéseket, szociális és környezetvédelmi programokban vesznek részt, vagy egyszerűen helyszínt biztosítanak arra, hogy a helyiek közösséggé kovácsolódjanak és ötleteket cseréljenek – emelte ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. Kommunikációs vezetője, a program projektvezetője. – A METRO Adnijó Program 2015. keretében szeretnénk a vállalkozásokat az őket megillető rivaldafénybe helyezni, hiszen általában az elismerések nagy része csupán a nagyvállalatokat díjazza. Ezek a vállalkozások azonban nagyban járulnak hozzá egy-egy település, régió fejlődéséhez és válnak példaképpé.”


Az Ő elkötelezettségük és vállalkozói szellemük elismerésével kívánja a METRO nagykereskedelmi szereplőként, ösztönözni üzleti partnereit, illetve bármely vendéglátással foglalkozó vállalkozást, hogy legyenek aktívak saját közösségük életében.


Minden szavazat számít 2015. május 20. és augusztus 7. között minden vállalkozás – nemcsak METRO partnerek – vagy egyéni vállalkozó online pályázhat az elismerésre, még mobil eszközök segítségével is. Mindössze annyit kell tennie a pályázó vállalkozásnak, hogy leírja, hogy mivel és hogyan járul hozzá a közösség életéhez, azt mivel teszi jobbá, élhetőbbé. Minden pályázat a METRO.hu weboldalán jelenik meg, ami összeköttetésben áll a METRO Facebook oldalával is. A pályázók a történetüket illusztrálhatják fotókkal, videókkal, hogy több szavazót győzzenek meg. Az elismerés odaítélése két lépcsőben zajlik, augusztus 7-ig minden pályázatra szavazni lehet, a legtöbb 10 szavazatot kapott pályázat közül pedig szakmai zsűri dönti el, hogy ki a legérdemesebb a METRO Adnijó Program 2015 elismerésre.


A közösség hangja nagyon fontos része a kiválasztási folyamatnak, ezért is áll két részből a folyamat. Nagyobb eséllyel pályáznak azok a kiemelkedő vállalkozások, akik tudatában vannak annak, hogy elsősorban a helyi embereknek köszönhetik sikereiket, és ezt a közösségért tett tevékenységükkel viszonozzák. A tíz döntőbe jutott vállalkozás közül a szakmai zsűri választja ki az elismerések tulajdonosait.  Az elismerés a köszönetnyilvánítás egy formája a közösségért tett erőfeszítésekért, ami hasznos eszköz kíván lenni a tevékenységek hatékony folytatásához.Az elismerés fődíja egy NISSAN NV200 típusú furgon haszongépjármű, a kreatív különdíj: a travelo.hu felajánlásából egy 2 fő részére szóló belföldi, 1 éjszakás wellness hétvége félpanziós ellátással illetve a közönségdíj: a Figyelő gazdasági hetilap kiadója felajánlásából, Média City Kft. 1 éves előfizetői csomag. További díjak, a második fordulóba jutott pályázók között, a 3 fődíjason túl 7 x 30 000 Ft értékű METRO ajándékutalvány kerül kiosztásra. A fődíj, a NISSAN haszongépjármű átadására a Figyelő TOP200 gála keretében kerül sor, 2015. október 16-án.


A nyolctagú szakmai zsűri: Bauer Éva (MediaCity Magyarország Kft. ügyvezető); Fináczy Dóra (travelo.hu - Confhotel Kft. ügyvezető); Hermann Zsuzsa (Trade Magazin-főszerkesztő); Bereznay Tamás (METRO Gasztroakadémia – szakmai vezető); Cseh Balázs (Magyar Élelmiszerbank Egyesület-elnök); Rényi-Vámos Ádám (Nissan Sales CEE Kft. – ügyvezető); Lipcsey György (Magyar Turizmus Zrt. AMC vezérigazgató-helyettes); Horváth Imre (METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgató). A program együttműködő médiapartnerei a Figyelő hetilap, a Trade Magazin és a travelo.hu.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése