TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.

A METRO Kereskedelmi Kft. hagyományteremtő, különleges társadalmi témájú pályázatot indít útjára, ami során 2015-ben a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások a helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára is, vagyis hangot ad a jótetteknek.A pályázat során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások saját maguk mutatják be, hogy alaptevékenységeiken felül, milyen egyéb társadalmilag hasznos tevékenységekkel segítik a közösségük mindennapjait, legyen az foglalkoztatás, környezetvédelem vagy egyéb társadalmi szerepvállalás.


Ez a kezdeményezés elismeri és díjazza a kis- és közepes vállalkozások erőfeszítéseit. Az érdeklődő vállalkozások 2015. május 20. és augusztus 7. között pályázhatnak a METRO weboldalán.


„A kisvállalkozások, mint például éttermek, kávézók, panziók vagy bisztrók számtalan esetben egy-egy közösség találkozóhelyei. Támogatnak helyi kezdeményezéseket, szociális és környezetvédelmi programokban vesznek részt, vagy egyszerűen helyszínt biztosítanak arra, hogy a helyiek közösséggé kovácsolódjanak és ötleteket cseréljenek – emelte ki Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. Kommunikációs vezetője, a program projektvezetője. – A METRO Adnijó Program 2015. keretében szeretnénk a vállalkozásokat az őket megillető rivaldafénybe helyezni, hiszen általában az elismerések nagy része csupán a nagyvállalatokat díjazza. Ezek a vállalkozások azonban nagyban járulnak hozzá egy-egy település, régió fejlődéséhez és válnak példaképpé.”


Az Ő elkötelezettségük és vállalkozói szellemük elismerésével kívánja a METRO nagykereskedelmi szereplőként, ösztönözni üzleti partnereit, illetve bármely vendéglátással foglalkozó vállalkozást, hogy legyenek aktívak saját közösségük életében.


Minden szavazat számít 2015. május 20. és augusztus 7. között minden vállalkozás – nemcsak METRO partnerek – vagy egyéni vállalkozó online pályázhat az elismerésre, még mobil eszközök segítségével is. Mindössze annyit kell tennie a pályázó vállalkozásnak, hogy leírja, hogy mivel és hogyan járul hozzá a közösség életéhez, azt mivel teszi jobbá, élhetőbbé. Minden pályázat a METRO.hu weboldalán jelenik meg, ami összeköttetésben áll a METRO Facebook oldalával is. A pályázók a történetüket illusztrálhatják fotókkal, videókkal, hogy több szavazót győzzenek meg. Az elismerés odaítélése két lépcsőben zajlik, augusztus 7-ig minden pályázatra szavazni lehet, a legtöbb 10 szavazatot kapott pályázat közül pedig szakmai zsűri dönti el, hogy ki a legérdemesebb a METRO Adnijó Program 2015 elismerésre.


A közösség hangja nagyon fontos része a kiválasztási folyamatnak, ezért is áll két részből a folyamat. Nagyobb eséllyel pályáznak azok a kiemelkedő vállalkozások, akik tudatában vannak annak, hogy elsősorban a helyi embereknek köszönhetik sikereiket, és ezt a közösségért tett tevékenységükkel viszonozzák. A tíz döntőbe jutott vállalkozás közül a szakmai zsűri választja ki az elismerések tulajdonosait.  Az elismerés a köszönetnyilvánítás egy formája a közösségért tett erőfeszítésekért, ami hasznos eszköz kíván lenni a tevékenységek hatékony folytatásához.Az elismerés fődíja egy NISSAN NV200 típusú furgon haszongépjármű, a kreatív különdíj: a travelo.hu felajánlásából egy 2 fő részére szóló belföldi, 1 éjszakás wellness hétvége félpanziós ellátással illetve a közönségdíj: a Figyelő gazdasági hetilap kiadója felajánlásából, Média City Kft. 1 éves előfizetői csomag. További díjak, a második fordulóba jutott pályázók között, a 3 fődíjason túl 7 x 30 000 Ft értékű METRO ajándékutalvány kerül kiosztásra. A fődíj, a NISSAN haszongépjármű átadására a Figyelő TOP200 gála keretében kerül sor, 2015. október 16-án.


A nyolctagú szakmai zsűri: Bauer Éva (MediaCity Magyarország Kft. ügyvezető); Fináczy Dóra (travelo.hu - Confhotel Kft. ügyvezető); Hermann Zsuzsa (Trade Magazin-főszerkesztő); Bereznay Tamás (METRO Gasztroakadémia – szakmai vezető); Cseh Balázs (Magyar Élelmiszerbank Egyesület-elnök); Rényi-Vámos Ádám (Nissan Sales CEE Kft. – ügyvezető); Lipcsey György (Magyar Turizmus Zrt. AMC vezérigazgató-helyettes); Horváth Imre (METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgató). A program együttműködő médiapartnerei a Figyelő hetilap, a Trade Magazin és a travelo.hu.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése