TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ennél a banknál aztán lehet tekerni

7472
Második alkalommal nyerte el a kormány Kerékpárosbarát Munkahely díját a K&H. A Csoport dolgozóinak több mint 10%-a jár rendszeresen biciklivel munkába.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a Kerékpáros Magyarország Szövetséggel együttműködésben 2015-ben kilencedik alkalommal hirdette meg a Kerékpárosbarát Munkahely pályázatot, amellyel arra igyekeznek ösztönözni a vállalkozásokat, hogy a megfelelő infrastruktúra kialakításával és aktív szemléletformálással tegyék vonzóbbá a biciklis közlekedést.

A K&H 2015-ben immáron második alkalommal vehette át a Kerékpárosbarát Munkahely címet. A K&H Csoport társadalmi felelősségvállalásának kiemelt eleme a vonzó munkahely kialakítása, csakúgy, mint a sport. A K&H különösen fontosnak tartja, hogy dolgozói sportos, egészséges életet éljenek, és az ehhez szükséges feltételek létrehozásával igyekszik számukra hozzájárulni a teljes élet megteremtéséhez.


A Csoport 2014-ben végzett belső felmérése szerint a munkatársak több mint 10%-a jár kerékpárral munkába, köztük több felsővezető is a mintegy 4000 dolgozóból. Ők tavaly együtt összesen megközelítőleg 500 000 km-t tettek meg biciklivel, kizárólag munkába járási céllal.


A K&H széleskörű kerékpáros szolgáltatásokkal, illetve programokkal igyekszik vonzóbbá tenni a biciklizést. A K&H budapesti székházában 216 kerékpárt lehet elhelyezni a tárolókban, és további 40 férőhely létesítését tervezik a közeljövőben, nemcsak a közel 2000 itt dolgozó munkatárs, hanem a látogatók számára is. A kerékpártárolók mellett számos zuhanyzó és öltöző várja a munkába bicikliző kollégákat, illetve kerékpárjavító eszközök is rendelkezésükre állnak. A Pénzintézet munkatársai ugyanakkor nemcsak munkába járnak két keréken, rendszeresen vesznek részt a K&H által szervezett tömegsport rendezvényeken is – így például a K&H mozdulj! kerékpáros napon májusban a  Velencei-tavat tekerték körbe.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése