TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.

A nemzetközi Superbrands program 1995. óta működik, világszerte 90 országban. A díjra jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2015-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A 21 elismert, független szakemberből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága vitamin és étrend-kiegészítő kategóriában idén a táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA céget is érdemesnek találta a Superbrands 2015. védjegy viselésére.


A BioTechUSA 110 franchise üzlettel és 62 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal 1999 óta a sportcélú étrend-kiegészítők piacának egyik fontos szereplője. A cég több mint 300 terméket kínál fitnesz- és hobbisportolóknak, élsportolóknak és egészségmegőrzőknek. Ezek között megtalálhatóak a főként az izomépítéshez, izommegtartáshoz köthető fehérjék, kreatinok és aminosavak, szénhidrát komplexek, a fogyást és alakformálást megkönnyítő testsúlykontroll-formulák, sportkiegészítők. A fogyasztókat vitaminok és ásványi anyagok széles választéka várja. Ezek között vannak multivitaminok – külön válogatás nőknek és férfiaknak, nagy dózisú C-vitamin, immunrendszer támogató készítmény, 12 ásványi anyagot tartalmazó ásványi anyag komplex, grapefruit- és szőlőmag-kivonat, lecitin, Omega3 és még sok más a szervezetünk számára nélkülözhetetlen támogató formula. Az állóképességi sportolók számára pedig egy komplett termékcsalád áll rendelkezésre Endurance néven. Az üzletekben képzett személyzet várja a vásárlókat, a weboldalon pedig szakértők segítenek a megfelelő termék kiválasztásában, akik minden esetben személyre szabott, nemnek, életkornak és a kitűzött céloknak megfelelő megoldásokat kínálnak.

A BioTechUSA küldetése az egészséges életmód és a sport népszerűsítése és támogatása, Magyarországon és külföldön számos kiemelkedő fitneszsportolót, élsportolót és olimpikont szponzorál. A szponzoráltak hazai csapatát erősíti Kozák Danuta kétszeres olimpiai bajnok kajakozó, Kucsera Gábor többszörös világ- és Európa-bajnok kajakozó, Szilágyi Áron olimpiai és világbajnok kardvívó, Jakabos Zsuzsanna rövid pályás Európa-bajnok úszó, Tóth Márton válogatott vízilabdázó, Decker Ádám világbajnok, válogatott vízilabdázó és Sors Tamás többszörös paralimpiai, világ- és Európa-bajnok úszó. A cég nagyon büszke arra, hogy az Iron Lady-nek becézett háromszoros világbajnok Hosszú Katinka úszónő motivációs könyve kizárólag a BioTechUSA boltokban és a weboldalon kapható.  

„A táplálék-kiegészítőkkel kapcsolatban sajnos még mindig sok a tévhit és az előítélet, kollégáimmal együtt azon dolgozunk, hogy leküzdjük ezeket a sztereotípiákat. A Superbrands-díjhoz kapcsolódó online piackutatás szerint egyre többen ismerik fel a termékeink létjogosultságát. A szakértői bizottság elismerése pedig azt jelenti, hogy a BioTechUSA készítményei megbízhatóak és a cég hiteles szereplője a nagyon felhígult magyar étrend-kiegészítő piacnak, ahol jelenleg több mint 13 000 terméket tartanak nyilván.” – mondta Lévai Bálint ügyvezető.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése