TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.

A nemzetközi Superbrands program 1995. óta működik, világszerte 90 országban. A díjra jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a bizottság értékelése 2015-ben is kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással. A 21 elismert, független szakemberből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága vitamin és étrend-kiegészítő kategóriában idén a táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA céget is érdemesnek találta a Superbrands 2015. védjegy viselésére.


A BioTechUSA 110 franchise üzlettel és 62 országra kiterjedő forgalmazói hálózattal 1999 óta a sportcélú étrend-kiegészítők piacának egyik fontos szereplője. A cég több mint 300 terméket kínál fitnesz- és hobbisportolóknak, élsportolóknak és egészségmegőrzőknek. Ezek között megtalálhatóak a főként az izomépítéshez, izommegtartáshoz köthető fehérjék, kreatinok és aminosavak, szénhidrát komplexek, a fogyást és alakformálást megkönnyítő testsúlykontroll-formulák, sportkiegészítők. A fogyasztókat vitaminok és ásványi anyagok széles választéka várja. Ezek között vannak multivitaminok – külön válogatás nőknek és férfiaknak, nagy dózisú C-vitamin, immunrendszer támogató készítmény, 12 ásványi anyagot tartalmazó ásványi anyag komplex, grapefruit- és szőlőmag-kivonat, lecitin, Omega3 és még sok más a szervezetünk számára nélkülözhetetlen támogató formula. Az állóképességi sportolók számára pedig egy komplett termékcsalád áll rendelkezésre Endurance néven. Az üzletekben képzett személyzet várja a vásárlókat, a weboldalon pedig szakértők segítenek a megfelelő termék kiválasztásában, akik minden esetben személyre szabott, nemnek, életkornak és a kitűzött céloknak megfelelő megoldásokat kínálnak.

A BioTechUSA küldetése az egészséges életmód és a sport népszerűsítése és támogatása, Magyarországon és külföldön számos kiemelkedő fitneszsportolót, élsportolót és olimpikont szponzorál. A szponzoráltak hazai csapatát erősíti Kozák Danuta kétszeres olimpiai bajnok kajakozó, Kucsera Gábor többszörös világ- és Európa-bajnok kajakozó, Szilágyi Áron olimpiai és világbajnok kardvívó, Jakabos Zsuzsanna rövid pályás Európa-bajnok úszó, Tóth Márton válogatott vízilabdázó, Decker Ádám világbajnok, válogatott vízilabdázó és Sors Tamás többszörös paralimpiai, világ- és Európa-bajnok úszó. A cég nagyon büszke arra, hogy az Iron Lady-nek becézett háromszoros világbajnok Hosszú Katinka úszónő motivációs könyve kizárólag a BioTechUSA boltokban és a weboldalon kapható.  

„A táplálék-kiegészítőkkel kapcsolatban sajnos még mindig sok a tévhit és az előítélet, kollégáimmal együtt azon dolgozunk, hogy leküzdjük ezeket a sztereotípiákat. A Superbrands-díjhoz kapcsolódó online piackutatás szerint egyre többen ismerik fel a termékeink létjogosultságát. A szakértői bizottság elismerése pedig azt jelenti, hogy a BioTechUSA készítményei megbízhatóak és a cég hiteles szereplője a nagyon felhígult magyar étrend-kiegészítő piacnak, ahol jelenleg több mint 13 000 terméket tartanak nyilván.” – mondta Lévai Bálint ügyvezető.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése