TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.

Április 15-én került sor a Best Print Hungary 2015 nyomdai verseny díjkiosztójára. A szakmai zsűri a társszervezeti díjak és a kategóriák arany, ezüst és bronz fokozata mellett első ízben díjazta a pályaműveket minden kategóriadíjat felülmúló – nyomdai, grafikai és finishing nagydíjjal.


32 pályázó 117 pályaműve közül, amikben a magazinok mellett könyvek, reklámtermékek, különleges kivitelezésű kiadványok is szerepeltek, a heat-set rotációs kategóriában benevezett PLAYBOY EXCLUSIVE magazin nyerte el a 2015. év Best Print Hungary nyomdai Nagydíját. A díj elnyerésével a Playboy Exclusive ismét bebizonyította, hogy az exkluzív tartalom exkluzív kivitelezéssel párosul és a magazin nyomdai minősége kiemelkedő.


„Az egész Playboy-csapat nagyon örült a nívós elismerésnek. Hosszú évek alatt kristályosodott ki a magyar Playboy Exclusive unikális formulája, amelyet számos külföldi Playboy-kiadó is átemelt a saját megoldásai közé. Büszkék vagyunk erre a különleges magazinra és a díjra, amely visszaigazolja azt, amit a lap küldetéséből fakadóan képvisel, az igényes minőséget és tartalmat”  – mondta Bus István, a Playboy és Playboy Exclusive főszerkesztője.



A Playboy márka erejét és hitelességét mutatja, hogy a hazai siker mellett nemzetközi vonatkozásban is kivételes elismerésben részesült a magazin. Az amerikai Playboy 60. születésnapi lapszáma, Kate Moss-szal a címoldalán elnyerte a „Story of the Year” díjat a The Society of Publication Designers idén 50. alkalommal megrendezett díjátadóján. A május 1-jén, New Yorkban tartott gálán kiosztott díj az egyik legnagyobb presztízsű elismerésnek számít szakmai berkekben, amit rangos mezőnyben sikerült elnyernie a magazinnak, olyan újságok mellett, mint a The New Yorker, a Vanity Fair vagy a GQ.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése