TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.

Április 15-én került sor a Best Print Hungary 2015 nyomdai verseny díjkiosztójára. A szakmai zsűri a társszervezeti díjak és a kategóriák arany, ezüst és bronz fokozata mellett első ízben díjazta a pályaműveket minden kategóriadíjat felülmúló – nyomdai, grafikai és finishing nagydíjjal.


32 pályázó 117 pályaműve közül, amikben a magazinok mellett könyvek, reklámtermékek, különleges kivitelezésű kiadványok is szerepeltek, a heat-set rotációs kategóriában benevezett PLAYBOY EXCLUSIVE magazin nyerte el a 2015. év Best Print Hungary nyomdai Nagydíját. A díj elnyerésével a Playboy Exclusive ismét bebizonyította, hogy az exkluzív tartalom exkluzív kivitelezéssel párosul és a magazin nyomdai minősége kiemelkedő.


„Az egész Playboy-csapat nagyon örült a nívós elismerésnek. Hosszú évek alatt kristályosodott ki a magyar Playboy Exclusive unikális formulája, amelyet számos külföldi Playboy-kiadó is átemelt a saját megoldásai közé. Büszkék vagyunk erre a különleges magazinra és a díjra, amely visszaigazolja azt, amit a lap küldetéséből fakadóan képvisel, az igényes minőséget és tartalmat”  – mondta Bus István, a Playboy és Playboy Exclusive főszerkesztője.



A Playboy márka erejét és hitelességét mutatja, hogy a hazai siker mellett nemzetközi vonatkozásban is kivételes elismerésben részesült a magazin. Az amerikai Playboy 60. születésnapi lapszáma, Kate Moss-szal a címoldalán elnyerte a „Story of the Year” díjat a The Society of Publication Designers idén 50. alkalommal megrendezett díjátadóján. A május 1-jén, New Yorkban tartott gálán kiosztott díj az egyik legnagyobb presztízsű elismerésnek számít szakmai berkekben, amit rangos mezőnyben sikerült elnyernie a magazinnak, olyan újságok mellett, mint a The New Yorker, a Vanity Fair vagy a GQ.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése