TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A márkaismertség-növelés jegyében új kreatív koncepcióval és reklámkampánnyal debütált május elsején a Budapest Bank.

A pénzintézet új kreatív stratégiával, megkülönböztethető reklámkampánnyal és a korábbinál erőteljesebb reklámjelenléttel erősíti a márkát, amely növekedést célzó üzleti tervvel vágott neki az idei évnek. A kutatásokból kiderül, hogy a potenciális ügyfelek mindössze két-három bank ajánlatát mérlegelik pénzügyi döntéshozatalaik előtt. Az újrapozicionálással a Budapest Bank célja, hogy újra olyan karakteres márkává váljon, amelynek ajánlatait az ügyfelek az elsők között veszik figyelembe, amikor banki szolgáltatást, terméket választanak.


„Újragondolt pozicionálásunk a bank már meglévő értékeit kívánja kiemelni és új szemszögből bemutatni. Eszerint a Budapest Bank ügyfeleit partnernek tekintő, praktikus, barátságos pénzintézet, amelynek segítségével könnyen és gördülékenyen intézhetjük pénzügyeinket, és amely segít megvalósítani céljainkat” – mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője.


A pozicionálásra épülő kreatív stratégiát a 2Republic reklámügynökség dolgozta ki.  „A márka központjába egy energizáló ritmus került, ami a pénzügyi szektorban éppúgy, mint a hazai márkák megszólalási spektrumában megkülönböztető, és képes arra, hogy megemelje a nézők pulzusát. A márka ígérete, a „Hidd el, lehetséges”, olyan pozitív motivációs társadalompszichológiai üzenet, amely ellent mond annak a vélekedésnek, hogy ma Magyarországon bármilyen új, nem megszokott dolog megvalósítása komoly nehézségekbe ütközik” – nyilatkozta Fabricius Gábor, a projekt kreatív stratégiai tanácsadója.


A márkaépítési folyamatot kutatás előzte meg, amelyet a TNS Hoffmann piackutató cég végzett. „Cégünk a világ 80 országában mintegy 3000 projektben kipróbált NeedScope módszertant használta fel a Budapest Bank újrapozícionálásának kialakításához. E megközelítés lényege, hogy a fogyasztók fotókollázsok segítségével, projektív technika alkalmazásával mondják el, hogy mit éreznek a bankokkal kapcsolatban, illetve hogy ehhez képest milyen lenne egy számukra ideális pénzintézet” – nyilatkozta a közös munkáról dr. Hoffmann Márta, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatója.


Az új kommunikációs koncepció alapján készült első reklámkampány a bank kisvállalati üzletágának szolgáltatásait népszerűsíti, és május elsejétől fut közterületi reklámfelületeken, a TV-ben, valamint online csatornákon.  A kampány médiastratégiájának tervezését és a médiavásárlást a METS Hungary végezte.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése