TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A márkaismertség-növelés jegyében új kreatív koncepcióval és reklámkampánnyal debütált május elsején a Budapest Bank.

A pénzintézet új kreatív stratégiával, megkülönböztethető reklámkampánnyal és a korábbinál erőteljesebb reklámjelenléttel erősíti a márkát, amely növekedést célzó üzleti tervvel vágott neki az idei évnek. A kutatásokból kiderül, hogy a potenciális ügyfelek mindössze két-három bank ajánlatát mérlegelik pénzügyi döntéshozatalaik előtt. Az újrapozicionálással a Budapest Bank célja, hogy újra olyan karakteres márkává váljon, amelynek ajánlatait az ügyfelek az elsők között veszik figyelembe, amikor banki szolgáltatást, terméket választanak.


„Újragondolt pozicionálásunk a bank már meglévő értékeit kívánja kiemelni és új szemszögből bemutatni. Eszerint a Budapest Bank ügyfeleit partnernek tekintő, praktikus, barátságos pénzintézet, amelynek segítségével könnyen és gördülékenyen intézhetjük pénzügyeinket, és amely segít megvalósítani céljainkat” – mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője.


A pozicionálásra épülő kreatív stratégiát a 2Republic reklámügynökség dolgozta ki.  „A márka központjába egy energizáló ritmus került, ami a pénzügyi szektorban éppúgy, mint a hazai márkák megszólalási spektrumában megkülönböztető, és képes arra, hogy megemelje a nézők pulzusát. A márka ígérete, a „Hidd el, lehetséges”, olyan pozitív motivációs társadalompszichológiai üzenet, amely ellent mond annak a vélekedésnek, hogy ma Magyarországon bármilyen új, nem megszokott dolog megvalósítása komoly nehézségekbe ütközik” – nyilatkozta Fabricius Gábor, a projekt kreatív stratégiai tanácsadója.


A márkaépítési folyamatot kutatás előzte meg, amelyet a TNS Hoffmann piackutató cég végzett. „Cégünk a világ 80 országában mintegy 3000 projektben kipróbált NeedScope módszertant használta fel a Budapest Bank újrapozícionálásának kialakításához. E megközelítés lényege, hogy a fogyasztók fotókollázsok segítségével, projektív technika alkalmazásával mondják el, hogy mit éreznek a bankokkal kapcsolatban, illetve hogy ehhez képest milyen lenne egy számukra ideális pénzintézet” – nyilatkozta a közös munkáról dr. Hoffmann Márta, a TNS Hoffmann ügyvezető igazgatója.


Az új kommunikációs koncepció alapján készült első reklámkampány a bank kisvállalati üzletágának szolgáltatásait népszerűsíti, és május elsejétől fut közterületi reklámfelületeken, a TV-ben, valamint online csatornákon.  A kampány médiastratégiájának tervezését és a médiavásárlást a METS Hungary végezte.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése